Melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker56

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2003
Hallo

kan ik zelf instellen dat als windows (xp) opstart er een berichtjekomt of meerdere??

MVG

Tim

nou dat als ik de computer opstart en windows start op dat hij bevoorbeeld gelijk een scherm geen WELKOM
(net zo als een foutmelding zo schermpje)
ik weet dat het mogelijk is maar hoe??

Geplaatst door gebruiker56
nou dat als ik de computer opstart en windows start op dat hij bevoorbeeld gelijk een scherm geen WELKOM
(net zo als een foutmelding zo schermpje)

Ik snap het nog steeds niet... "dat hij bijvoorbeeld gelijk een scherm geen WELKOM"?
Wil je iets anders in plaats van "Welkom" zien of horen? Of wil je een alternatief logon-screen?

nee dat welkoms scherm is het niet maar bevoorbeeld als ze zich inloggen bij een bepaalde gebruiker
dat als windows is opgestart dat er een berichtje komt "geen welkom" Prive berciht gewoon een bericht.

hoe het er uit zie maak niet uit

nee dat welkoms scherm is het niet maar bevoorbeeld als ze zich inloggen bij een bepaalde gebruiker
dat als windows is opgestart dat er een berichtje komt "geen welkom" Prive berciht gewoon een bericht.

Sorry hoor, maar is het nu echt zo moeilijk even een minuutje de tijd te nemen om een fatsoenlijke of op zijn minst begrijpelijke Nederlandse zin te formuleren? Ik wil je echt niet beledigen hoor, maar het wordt hoe langer hoe onduidelijker. Nu gaat het dus niet om het welkom-scherm? En je wilt nu een berichtje dat "geen welkom" luidt? En wat bedoel je met "Prive bericht gewoon een bericht"? En wie zijn die "ze" die zich bij "een bepaalde gebruiker" gaan inloggen?

MIJ HEB JE NIET HOREN ZEGGEN DAT IK HET WELKOMSSCHERM BEDOEL

ik wil ergens instellen dat als windows zelf opstart (na het welkomsscherm als je een gebruik heb gekozen) dat er een berichtje komt net een tekst dat je zelf kan samen stellen

maar ik heb het wel eens gezien dat het kan
en dt zeg er net zo uit als zo scherm als een foutmelding zeg maar.

duiderlijker kan ik niet zijn
en sorry mijn nederlands is niet altijd top

die ze is de rest van de familie en vrienden die opde computer zitten (gasten dus)

iemand vroeg wat vor bericht dus ik zeg een bericht "prive tekst"dat bedoel ik met prive

Dus je wilt bij het booten van de computer, in je desktop een popup met daarin een tekst die je zelf kan samenstellen?

Ik ken geen programma's die dit kunnen.

PS.Je vraagstelling(zinopbouw e.d.) is voor iemand die jouw bedoelingen niet kent erg moeilijk te lezen, zoniet onmogelijk.
Veel mensen geven het dan later ergens op of lezen de vraag niet verder. Puur omdat ze de vraag niet begrijpen of denken dat je geen moeite doet een degelijke vraag te stellen. Het is zeker in je eigen voordeel om iets meer aandacht aan een vraag te stellen tot algemeen leesniveau.
Het is immers ieders eigen vrije tijd...

Laatst bewerkt:
begrijp je me niet of weet je het niet??

Ik begrijp de vraag niet. Dus weet ik het antwoord ook niet; dat kan immers niet zonder te begrijpen wat de vraag is.

Nogmaals: ik wil(de) je echt niet beledigen of zoiets hoor, ik weet best dat taal niet voor iedereen even gemakkelijk is. Ik bekritiseer het taalgebruik van Helpmij-gebruikers normaliter ook nooit. Maar zoals @temptation ook al aangaf, zijn jouw berichten in dit topic wel érg moeilijk te begrijpen. Dat maakt de kans dat je een goed antwoord zult krijgen klein. Als je een beetje meer aandacht aan je berichten zou besteden, zouden die vast duidelijker worden.

maar begrijp je de uitleg van @temptation wel dat bedoel ik

@temptation schreef:
Dus je wilt bij het booten van de computer, in je desktop een popup met daarin een tekst die je zelf kan samenstellen?

Ik ken geen programma's die dit kunnen.

Dat begrijp ik wel, denk ik. Hij vraagt zich af of jij bedoelt dat er bij het opstarten van je pc een pop-upschermpje verschijnt op je bureaublad met daarin een door jou bedachte tekst. Hij schrijft verder dat hij geen programma's kent die dat mogelijk maken. Lijkt me duidelijk.

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt.

Kijk hier eens als je wilt

TIP

Meer bruikbaars kon ik ook niet vinden sorry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan