Membersysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zulke systemen worden niet in HTML gemaakt maar met PHP i.c.m. HTML.

Zonder basiskennis van PHP is het onmogelijk zoiets te gaan maken.
Daarnaast kun je van ons niet verwachten zo'n systeem "even" voor jou gaan maken.

Wellicht kun je je beter in een CMS verdiepen, bijvoorbeeld Joomla, E107 en Drupal.

Zou jij een site weten waar ik dat kan vinden?
En nee ik snap dat niemand dat nu even snel voor mij doet maar of hij/zij al een membersysteem in zijn site heeft.
trouwens tha devil is deze site van jou? zo ja, kan je die registratie script dan alstublieft naar mij sturen?

Zou jij een site weten waar ik dat kan vinden?
Heb je al gezocht om de namen welke ik je heb gegeven?
trouwens tha devil is deze site van jou?
Nee, ik maak onderdeel uit van het technische beheer van de website
zo ja, kan je die registratie script dan alstublieft naar mij sturen?
Het registratiescript hier behoort tot de software welke wij gebruiken (vBulletin), die is dus onderdeel van het geheel.

Daarnaast werkt dat op een soortgelijke manier als in jouw link :)

Hier ben ik weer met een vraag over mijn membersysteem.

Het lukt me maar niet om een membersysteem op te zetten, ik ben erg onervaren maar snap ook echt niks van het informatie op het internet ik heb al heel lang zitten googlen zelfs naar joomla en andere bekende php sites maar ik kan maar niks duidelijks vinden over hoe je je membersysteem moet op zetten. Ik heb wel al het volgende gedownload:

- login
- registreer
- profiel
- activeren
- forgotpass
- index
- mysql

Van de laatst genoemde snap ik al helemaal niks want ik heb opgevangen dat die belangrijk is maar als ik hem in het kladblok doe en dan f5 op mijn html krijg ik gewoon dezelfde code. Ook heb ik opgevangen dat je phpmyadmin moet gebruiken maar daar snap ik ook al niet erg veel van. Zou iemand mij kunnen helpen met het opzetten van een membersysteem? De functies die ik erbij wil maakt helemaal niks uit.
Als je mijn site wilt weten moet je het even zeggen.

Alvast bedankt, Glenn
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Tja, alles wat je nu los hebt gedownload zit gewoon in een fatsoenlijk CMS.

Je kunt het jezelf ook moeilijk maken :rolleyes:

Ik weet niet hoe goed je engels is maar wellicht heb je iets aan deze videotutorial.

ik heb dat filmpje nu heel vaak gezien maar ik ben niet super goed in engels en snap er dus nog helemaal niks van is er mischien geen nederlandstalig uitleg of kan iemand me helpen met mijn genoemde dingetjes in elkaar te vlansen tot een membersysteem, komop ik heb het hard nodig.

Ik zou zeggen, begin langzaam met het leren van .php... (Als je html goed beheerst.)
Vervolgens leer je wat MySQL (basis.)

Dan moet je toch wel behoorlijk in staat zijn zelf een kant en klaar CMS (inlogsysteem) te configureren.

TIP: Je leerst .html, .css., .php, MySQL het best door het veel te doen! (Dat geldt waarschijnlijk ook voor andere script/programmeer talen, met die andere heb ik alleen zelf geen ervaring.)

Ik denk dat je hier wel iets kan leren (soms staan er links naar fora, deze zeker even bekijken als je alles duidelijk wilt hebben!)

Ik hoop dat je er iets aan hebt en veel succes!

Groet,
Niels

zou jij me niet iets willen leren over een systeem in elkaar zetten of het voor me doen want kan nog lang niet zow goed engels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan