Memory hack

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinsoftware

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2007
hallo

ik ben een tijdje bezig met cheat engine lukt me goed. Nu wil ik zeer graag een trainer maken voor het spel GTA sanandreas hoe kan ik er dus voor zorgen als je op command button 1 klikt dat dan de valuwe van dat memoy type word gewijzigd???

bvd

Kevinsoftware

cheat engine, right...
Wat bedoel je precies met "valuwe van dat memoy type word gewijzigd"? Een "command button 1" heeft geen "value" memory type, hoor :p

Je bedoelt iets veranderen in je register?

Laatst bewerkt:
nee van een bepaald address een valuwe wijzigen

bijv 044C762D0 en dan de valuwe op 1 zettenals ik op commandbutton1 klik

hmm lukt niet egt ik heb dit maar de valuwe wijzigd niet

Code:
Private Declare Function WriteProcessMemory Lib "kernel32" (ByVal hProcess As Long, ByVal lpBaseAddress As Any, lpBuffer As Any, ByVal nSize As Long, lpNumberOfBytesWritten As Long) As Long
Private Declare Function CloseHandle Lib "kernel32" (ByVal hObject As Long) As Long

Private Sub Command1_Click()
WriteProcessMemory notepad, "036C82D0", 1, 4, 0&
CloseHandle ProcessHandle
End Sub

Je moet op Google zoeken naar Trainer maker Kit dan die downloaden

LETOP: het kan zijn dat je computer H@tkeys.dll aan ziet als Virus het is Geen virus maar die dll bestand is voor de trainer hotkeys

BUMP*

kan iemand hier miss antwoord op geven?
ik wil het graag ook weten

ik wil weten hoe je met visual basic die values veranderd

ik weet hoe het met cheatengine wil, maar dat is minder professioneel

had ik nog een vraagje
hoe vind je hoeveel health je hebt? want je hebt zegmaar een groene balk en daar staat niet 100HP of 80HP zegmaar

Vriendelijke groeten:thumb:!

hmm lukt niet egt ik heb dit maar de valuwe wijzigd niet

Code:
Private Declare Function WriteProcessMemory Lib "kernel32" (ByVal hProcess As Long, ByVal lpBaseAddress As Any, lpBuffer As Any, ByVal nSize As Long, lpNumberOfBytesWritten As Long) As Long
Private Declare Function CloseHandle Lib "kernel32" (ByVal hObject As Long) As Long

Private Sub Command1_Click()
WriteProcessMemory notepad, "036C82D0", 1, 4, 0&
CloseHandle ProcessHandle
End Sub
Uhm, wat je hier doet klopt niet helemaal
je gebruikt "ColoseHandle ProcessHandle", terwijl dit nergens gedeclareerd is / opgenomen in je code is? De post van CoD_ zou je wel verder moeten helpen denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan