Memory niet vindbaar na formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

maurien

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2002
1.6ghz Intel Celeron M
ati 128mb video
1024 mb geheugen
XP Home

Wegens het 'overlijden' van mn harde schijf moest ik een nieuwe aanschaffen voor mn laptop. Niets aan de hand, was echter cd-rom kwijt waren de meeste drivers opstonden. Zo moest ik de drivers voor mn geluid, videokaart en netwerkkaart opnieuw opzoeken wat me al snel 2 dagen gekost heeft. Maar het is gelukt!

Ik zit echter met nog 2 problemen, hopelijk kunnen jullie mij helpen..

1:

Mijn laptop heeft een cardreader om geheugenkaartjes van telefoon/camera te lezen. Sinds ik er een nieuwe harde schijf ingezet heb kan dit niet meer. Waarschijnlijk zal dit ook een driver probleem zijn, ik weet echter niet wat voor cardreader het is qua merk/type. Waar zou ik dat kunnen vinden? Ik heb everest al doorgepluist, maar ik weet niet waar naar zoek, dus geen enkele naam zegt mij wat

probleem 2:

bij het installeren van GTR2 kreeg ik de melding dat het Net.DLL bestand niet aanwezig was. Deze gelukkig kunnen vinden via google, echter ook weet ik niet wat ik ermee mee moet. Waar moet ik dat Net.DLL bestand plaatsen. In welke map?

Wat voor merk en type is het?
In de meeste gevallen kun je zo de drivers binnenhalen op de site van de fabrikant.

Dat is nou het probleem. Ik weet het merk/type niet van die cardreader :(

Laatst bewerkt:
Dat wordt een beetje moeilijk. Normaal gesproken haal je de drivers van je laptop op van de website van de fabrikant. Alleen kan ik bij Haier weinig drivers vinden.
Googlen op je type kan helpen, dat staat ook niet op een sticker onderaan de laptop?
Verder misschien een support webadres te vinden bij de handleidingen?

En helaas. Het moederbordtype heb je weinig aan voor wat betreft de cartreader.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan