memory stick duo/pro duo

Status
Niet open voor verdere reacties.

markkessels

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
hallo,

ik heb in mijn telefoon een memory stick duo van sony; nou wil ik een memory stick pro duo van sandisk kopen, omdat ik mijn huidige memory stick te weinig geheugen heeft. kan ik deze gwn uitwisselen zonder problemen?

cheers,

mark...

Ja hoor je kan er een ander merk kaart in stoppen
alleen let wel op
kijk eerst hoeveel GB je telefoon aankan.

oke bedankt...maar maakt het uit dat ik een duo vervang voor een pro duo?

hoe zie ik hoeveel gb mijn telefoon aan kan?

Ja hoor je kan er een ander merk kaart in stoppen
alleen let wel op
kijk eerst hoeveel GB je telefoon aankan.

wat heeft geeuge aan kunnen ermee te make eigenllijk want ze zeiden dat mijn gsm maar 1gb aankon en ik heb er eens een kartje van 2gb ingestoken en dat werkte perfect

Kzou toch even nakijken welke capaciteit van geheugenkaart je telefoon ondersteunt.
Es kijken in de gebruiksaanwijzing kan geen kwaad, en anders op de site van SonyEricsson wellicht ...
Mijn telefoon (SonyEricssonW700i) ondersteunt MSProDuo tot 4 GB...

Laatst bewerkt:
Kzou toch even nakijken welke capaciteit van geheugenkaart je telefoon ondersteunt.
Es kijken in de gebruiksaanwijzing kan geen kwaad, en anders op de site van SonyEricsson wellicht ...
Mijn telefoon (SonyEricssonW700i) ondersteunt MSProDuo tot 4 GB...

een samsung e390 maar ik heb dee kaart al voor meer dan 3/4 vol staan en de pc geeeft aan dat ze voor 1gb60 vol staan dus dit blijkt te werken maar dit is wel een gewone micro sd

Laatst bewerkt:
Ik meende de TopicStarter te vragen .... (Markkessels dus.)
EDIT: @stef rules: Het betreft hier een SONY Memorystick (pro/pro duo), en das geen gewone micro SDkaart ...

Laatst bewerkt:
ik heb een sony ericsson K750i, dus een model nieuwer dan die van jouw...dus ik neem aan dat ik wel een memory PRO duo van 2GB kan...

tog?

oke, kijk eens aan:) dat komt mooi uit:P

bedankt he mensen!!!!!

groetjes, mark...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan