memory stick onzichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frieke

Verenigingslid
Lid geworden
15 apr 2001
Berichten
486
Hallo, ik heb alles afgezocht op dit forum maar ik kom alleen onopgeloste vragen met dit probleem tegen.. dus ik probeer het ook maar een keer. Wellicht heeft iemand een oplossing. De aangedragen oplossingen heb ik allemaal geprobeerd:), zonder resultaat.

Ik heb sinds twee weken een memorystick 2.0 usb 128MB Sweex. Met winXP gelijk herkend en kunnen gebruiken. Ook op een laptop en andere pc's.. helemaal geen problemen. Tot gisteravond. Oja op al die pc's draait winXP, en nee niet dezelfde:)
Sinds gisteravond is de memorystick niet meer te zien in verkenner, op geen van de pc's en ook niet op de laptop. De drive (letter) wordt ook niet gevonden bij het handmatig willen wisselen van drive bij start/uitvoeren. Het zou een j moeten zijn, wat voor gisteren het geval was.

In apparaatbeheer staat de opslagplaats wel, het apparaat werkt correct. Het controlelampje op de stick zelf brandt ook. Maar wat ik ook doe: hij blijft onzichtbaar en daardoor niet te gebruiken.
Wie weet er een oplossing ( o ik heb sweex ook al gemaild, maar nog niets gehoord:))

grts
Frieke
 
Wat vreemd. Ik weet ook geen oplossing voor je maar wat is er bij allemaal gewijzigd? Lijkt me maar één die dat kan doen. Microsoft. Heb je updates binnen gehad?
Probeer de software nog eens opnieuw de draaien of had je die niet nodig?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan