memory stick vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lukev3

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2001
hallo,

Ik heb zojuist een USB 2.0 memory stick gekocht. Ik vroeg me af of het mogelijk is om deze "verwisselbare schijf" te kunnen kiezen als je via je rechtermuisknop op kopiëren naar...... gaat. Hoe kan ik dit instellen in Windows ME?? En oja nog een klein vraagje: Als ik deze memory stick aansluit zie ik bij "deze computer" de usb stick en mijn digicam maar waarom want die digi cam is niet aangesloten??

Groeten Luke

Laatst bewerkt:
Je kan een snelkoppeling naar het station van de verwisselbare schijf maken in de map 'Send To' in \Windows\SendTo (eventueel vertaald in het Nederlands).

Let wel dat het station alleen beschikbaar is als de usb stick is aangesloten. Je zal anders ook geen icoon in het menu zien.

bedankt voor de tip caveman, maar het lukt niet. Ik kan die map niet vinden in C:\Windows\Send To??
Bij mij is alles Nederlands maar ook als ik het vertaal kan ik geen map vinden die overeenkomt of waar de snelkoppelingen in staan van de programma's die wel in dat menu staan.

Weet je misschien een andere oplossing??

Luke

Staan verborgen mappen en bestanden ook aan? De SendTo map is soms namelijk verborgen. En anders moet via zoeken op SendTo de directory toch echt te vinden zijn. Ook in het nederlands heet deze SendTo (SendTo aan elkaar schrijven).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan