Memory Stick zit vast n laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruijl

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2002
Ik heb een probleempje met mijn memory stick van mijn mobiel. Deze memory stick heb ik in mijn laptop geschoven, bij digital media (SD.MS/Pro.MMC.SM), maar komt er nu niet meer uit. Wat kan ik ondernemen om de memory stick er weer uit te krijgen.

Willy:mad:

Je kan natuurlijk zelf beginnen te pielen en te doen, maar ik zou er mee naar de ervaren computerboer gaan, en die dat ding eruit laten halen.
Dat is iets wat mij het beste lijkt ...

succes

zo... hoe krijg je dat voor elkaar?
Je kan zelf even hard trekken echt veel kan er niet kapot gaan als je het met beleid doet.
Anders naar je pc boer toe zoals al was vermeld. Dan weet je zeker als er wat kapot gaat (zonder toestemming natuurlijk) dat je het niet hoeft te betalen. Het kan zijn als hij echt klem zit wat me niet kan voorstellen dat er het een en ander vervangen moet worden of de stick van de telefoon kapot moet.

Vastzittende memory stick

Ik wil jullie toch even laten weten hoe ik de memory stick uit de laptop heb gekregen. Ik had natuurlijk de Memory Stick Duo Adaptor moeten gebruiken om het kaartje in de laptop te steken, maar dat was dus niet gebeurd. Maar door de duo adaptor er uiteindelijk overheen te schuiven, kwam de memory stick eruit toen ik het hele zaakje weer naar buiten trok. Een geluk bij een ongelukje dus. In iedergeval bedankt voor het mee zoeken naar een oplossing.:D :thumb: .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan