Ik heb een probleem met de memorypen.
Het gaat hier om de usb memorypen van 32 MB Sweex.
Volgens de beschrijving moet er een driver worden geladen voor windows 98 se.
Deze is op cd bijgeleverd, maar wat ik ook doe, de usb pen blijft een onbekend apparaat.
Ook op de site gekeken van Sweex.com maar hier staat dezelfde driver.
Ik heb het ook geprobeerd om de juiste driver te vinden via windows update maar ook dit gaf geen soelaas. Via de site van Sweex gevraagd om advies maar kreeg mijn mail retour als undeliverble.
Mijn systeem is een compaq deskpro
pentium 3, 500 Mhz met 256 MB ram.
Ik heb twee usb poorten, waarvan 1 in beslag wordt genomen door mijn externe modem.
Ook geprobeerd om de usb pen aan te sluiten op de plek van de modem maar ook dit hielp niet.
Dezelfde pen wordt probleemloos gezien op een mac.
Graag zou ik hierin advies hebben, hoe dit toch op te lossen, het lijkt me zo'n handig ding i.p.v. een diskette.
Het gaat hier om de usb memorypen van 32 MB Sweex.
Volgens de beschrijving moet er een driver worden geladen voor windows 98 se.
Deze is op cd bijgeleverd, maar wat ik ook doe, de usb pen blijft een onbekend apparaat.
Ook op de site gekeken van Sweex.com maar hier staat dezelfde driver.
Ik heb het ook geprobeerd om de juiste driver te vinden via windows update maar ook dit gaf geen soelaas. Via de site van Sweex gevraagd om advies maar kreeg mijn mail retour als undeliverble.
Mijn systeem is een compaq deskpro
pentium 3, 500 Mhz met 256 MB ram.
Ik heb twee usb poorten, waarvan 1 in beslag wordt genomen door mijn externe modem.
Ook geprobeerd om de usb pen aan te sluiten op de plek van de modem maar ook dit hielp niet.
Dezelfde pen wordt probleemloos gezien op een mac.
Graag zou ik hierin advies hebben, hoe dit toch op te lossen, het lijkt me zo'n handig ding i.p.v. een diskette.