Memorystick werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Byte
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Byte

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Ik ben een volkomen nitwit wat betreft computers. Ik hoop dat iemand me in deze kan helpen. Ik heb laatst een memorystick gekocht. Als ik m inplug dan krijg ik een scherm : "onbekend apparaat" en er word aangegeven dat ik naar een stuurprogramma moet zoeken. Ik heb gehoord dat ik de instellingen moet veranderen maar ik heb geen idee hoe.

Wie weet hoe dat moet?

Windows 98 ik geloof datje dat bedoelt, haha heb dr echt geen verstand van...:rolleyes:

en wat voor merk stick en hoe groot? (mb's dan he):)

ik hoor het wel

Rob

ga eens naar start, configuratiescherm en dan naar systeem
wat zie je staan??

Ik kan zelfs de verkenner niet vinden, normaal staat die toch onder start? Volgens mij is mijn computer gewoon bagger...:mad:

rustig aan.....
ga even naar start, configuratiescherm en naar hardware, laat hem even nieuwe hardware detecteren, (stick erin laten zitten), volg de aanwijzingen....

ik hoor het wel

Open "deze computer"

Als het goed is zie je alle hardware zoals je drives en.. staat er ook je buttplug (memorystick).
Je kan hem dan ook benaderen (dubbel klikken) en er van alles opzetten.

Succes,

Hij heeft de jumpdrive gevonden maar begrijp niet wat ik nu moet doen, als ik het probeer via dat instalatieschemaatje zegt ie dat ie geen stuurprogramma heeft gevonden... snap dr nu helemaal niks meer van...:(

he freno...
dan moet ie ook in de verkenner te zien zijn, en dat is ie niet...

correct me if i'm wrong:rolleyes:

als ie in de verkenner staat dan weet ik t wel, maar dan moet ie t ook gewoon doen, weet wel hoe hij werkt... dat is t punt niet, Tis idd makkelijker met Windows XP

okee hij herkent nu nieuw hardware en heb nu twee opties:

- zoek naar t beste stuurprogramma

en

- lijst weergeven waar best stuurprogramma kan uitkiezen

welke moet ik kiezen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan