memtest 86 loopt vast bij het controleren!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2.541
na gisteren een crash van de pc te hebben meegemaakt begon ik me lichtjes zorgen te maken. deze pc is wel al van in het begin een krot om niet te bruut te zeggen. hij is al 2 keer binnengestoken(1ste keer: aan-uitknopje werkte niet, we kregen geen beeld) toen kwam de derde keer een paar weken geleden, maar ik had egt geen zin om hem weer binne te dragen en heb ik het maar zelf gedaan, maar nu is de garantie uiteraard vervallen(wat je garantie noemt eigljik:() gisteren crashte hij dus en ik kreeg geen beeld, wonder bij wonder kon ik het verhelpen door het biosbatterijtje er enkele minuten uit te halen waardoor de bios gereset was.ik kreeg dus alweer beeld, maar de pc bleef vastlopen(om het kwartier) ik zag ook met hddlife dat de hard disk nog maar voor 53 procent goed was terwijl dit een tijdje geleden nog 86 procent was!!! die is dus aan het aftakelen. daarstrax speelt mijn broer zootycoon 2, maar die loopt ook voortdurend vast: de pc is normaal sterk genoeg voor het spel(als je mijn systeem wilt zien, ik heb er twee, maar het gaat dus over de PENTIUM) dus was ik het beu en ging dan maar memtest 86 downloaden(er zit ook al een andere netwerkkaart in van een oude pc omdat de onboard netwerkkaart bijna nooit verbinding kreeg, nuj is dit gelukkig al opgelost) nadat ik de pc had opgestart en memtest 86 wilde beginnen draaien, liep na 3 minuten en 10 seconden de pc al vast!!!(beeld bevroor) ik heb hem zo 10 minuten laten draaien, maar hij zat muurvast(escape om te annuleren ging ook niet:() kan ik hier dus uit concluderen dat mijn ramgeheugen dankzij de crash van gisteren naar de ruk is en mijn harde schijf ook(wrs nog wel dingen, kvrees ook dat het moederbord naar de ruk is) bestaat er een progje dat heel je pc test(dus werkelijk alles? videokaart, geluidskaart, moederbord...) binnenbrengen heeft geen zin, want toen we hem binnenbrachten voor het internetprobleem zei men dat ze niets vonden, dus egte service is het niet en nu is er tog geen garantie meer op dus kunnen we het verder wel vergeten.
 
dit is wat ik krijg bij het spelen van onder andere zootycoon 2
 

Bijlagen

  • naamloos.gif
    naamloos.gif
    14,1 KB · Weergaven: 50
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan