Memtest en Ultimate Boot CD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Molotovie

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2007
Hallo,

Ik heb Memtest en Ultimate Boot CD gedownload maar welke bestanden moet ik nu op cd zetten?
Bij Memtest heb ik een map genaamd BOOT met 2 bestanden erin genaamd BOOT.CAT en MEMTEST.IMG, ik weet wel dat die Image file sowieso op cd moet maar moet die BOOT.CAT/en misschien het hele mapje op die cd?
En van die map waar Ultimate Boot CD in staat heb ik ff een screentje gemaakt en die kan
je in de bijlage vinden
Als iemand hier uitleg voor heeft dan zou ik die graag willen horen
Alvast bedankt

Greetings,
Molotovie

Bijlagen

• Ultimate Boot CD files.jpeg
    Ultimate Boot CD files.jpeg
    23 KB · Weergaven: 68
Laatst bewerkt:
Als die memtest goed verlopen is dan moet je van uitgaan dat dat alles goed verlopen ia. is.

Daar gaat het niet om
Welke bestanden die ik heb gedownload die in het mapje zaten moet ik op cd zetten van zowel Memtest en Ultimate Boot CD?

Als het goed is heb je twee bestanden gedownload beide van het type image-file > .iso

Vanuit je brandprogramma kies je imagebestand en dan blader je naar de .iso om die te branden.

Heb je iets als iso-buster geïnstalleerd? Het lijkt alsof je de .iso files als mappen ziet net zoals Xp .zip bestanden weergeeft als mappen terwijl het feitelijk 1 bestand is.

Vr.Gr. Egel.

Jah ik heb iso-buster en ik heb ook nog gelijk ff een screentje gemaakt van de inhoud van die memtest map

Bijlagen

• Inhoud Memtest.jpeg
    Inhoud Memtest.jpeg
    6,3 KB · Weergaven: 39
Laatst bewerkt:
Of je brand die UBCD als image, en start met die cd op, daar kies je voor een memetest, of je haalt deze op, en brand die als image, en start er van op, dan heb je alleen die memtest.

Waarom makkelijk, als het moeilijk kan.:confused:

Rechtsklik de 'map' van ultimate boot-cd eens en kijk of je daar in het context menu kan kiezen voor iets als "burn with nero".

Maar het gaat dus niet om een echte map maar om een .iso bestand dat doordat je iso-buster hebt geïnstalleerd van binnen te bekijken is. Ik zie bij je eerste plaatje ook Icon staan terwijl dat in een normale map Pictogram heet en je er ook een voorbeeld van zou zien. :)

Als het via rechtsklikken niet lukt open je je brandprogramma en blader je daarmee naar de download.

Vr.Gr. Egel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan