MemTest

Status
Niet open voor verdere reacties.
// Robert G. ^^ zei:
De 2e is het nieuwste, Allebij maar ff mee nemen naar de winkel morgen?
Heel verstandig, laat ze het maar even testen, duurt maar een paar minuten in zo'n memorytester.

Okè, Dankje voor je hulp! :D Alleen was ik er niet uitgekomen, Nogmaals Bedankt!:)

Edit: Je hoort het morgen nog wel!

Daar ben ik weer!:rolleyes:

Ik ben bij de winkel geweest en heb het verhaal uitgelegt, ze gaan het testen en bellen zodra ze meer weten!

De rest horen jullie nog wel

Hey

Ze hebben nog niet gebelt dus dat zal morgen wel worden, maar moe tik het Cas ook weer terug zetten naar 2,5 of kan ik hem zo laten staan?

// Robert G.

// Robert G. ^^ zei:
Hey

Ze hebben nog niet gebelt dus dat zal morgen wel worden, maar moe tik het Cas ook weer terug zetten naar 2,5 of kan ik hem zo laten staan?

// Robert G.

Zet je hem toch terug! veel maakt het allemaal niet uit.
Als ik ze laat testen bij de plaatselijke PC boer, kan ik er op wachten, duurt een minuutje of 5, waarom moet jij zo lang wachten?

Lange Pier zei:
Zet je hem toch terug! veel maakt het allemaal niet uit.
Als ik ze laat testen bij de plaatselijke PC boer, kan ik er op wachten, duurt een minuutje of 5, waarom moet jij zo lang wachten?

Ik weet het niet, Mischien hadden ze het druk of zo, er liepen er ook maar twee rond.

Ze belden net dat ze klaar waren,
Ze hebben een test van 7 uur gedaan en er is hellemaal niets mis mee...:confused:

Nou maar hopen dat het niets kost;)

En daar ben ik alweer, lijkt wel een weblog:p

Ik heb ze opgehaalt en het heeft me niks gekost, maar ik ben ff verder gaan vragen en wat blijkt nou, ze gebruiken het zelfde programma!

Maar ik hou vol:P Ik ga ze nu èèn voor èèn testen en als hij weer fouten geef maakt ik er een goede foto van en ga ik weer terug.

hij is nu bezig met de eerste aan het testen, morgen denk ik de tweede.

Ik zal het zeggen als ik meer weet

....Ja, Alweer....

Hij staat nog geen 10 min aan en hij heeft al meer als 10 erros gevonden!
Kan het niet aan mij mobo liggen of zo?
of aan iets anders?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan