Mening bij deze computer!!??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Firefox69

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2007
Ik had graag een nieuwe desktop computer gekocht ! maar omdat mijn budget niet zo groot is zou ik voor deze pc willen gaan :http://www.pixmania.be/be/nl/669855/art/acer/aspire-m1100-2b7z.html#fichetechnique ! Ik zou graag jullie mening horen over deze pc ! Ik zoek geen ultieme game pc maar een goede pc voor internetgebruik en lichte games !Is de pc betrouwbaar? Is het die prijs waard? Graag reacties !!
alvast bedankt !

Gelet op de totaalprijs mogelijk video onboard shared en dan Vista met 1 giga intern? Of een pc betrouwbaar is kun je natuurlijk aan een plaatje niet zien, maar of de pc een goede keus is qua prijsstelling en OS versus RAM: Nee. Ik zou even doorsparen. Deze machine heeft mogelijk alles basic basic.

Gelet op de totaalprijs mogelijk video onboard shared en dan Vista met 1 giga intern? Of een pc betrouwbaar is kun je natuurlijk aan een plaatje niet zien, maar of de pc een goede keus is qua prijsstelling en OS versus RAM: Nee. Ik zou even doorsparen. Deze machine heeft mogelijk alles basic basic.
Weet jij een goed adres waar ik een pc aan een goeie prijs kan vinden? Waar het echt betrouwbaar is ? En liefst ook dat je hem zelf kan samenstellen! want ik zou alleen kast willen geen scherm enz...

alternate zit ook in belgie er is een vestiging geopent stond op hun site een tijdje terug.

de site daar is www.alternate.be

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan