Mening over mijn werk...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiederikvH

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
hi,

Ik heb zowat een site in elkaar geknutseld voor een vereniging waar ik lid van ben... Iedereen vind hem daar natuurlijk wel ok, logisch :rolleyes: Maar ik zou nu graag eens de objectieve mening van mensen willen hebben die er 'wel iets van kennen' ;)

Ik weet het, ik weet het... Toen ik eraan begon (een aantal maanden geleden) kende ik nog helemaal niets van html, frames, javascripts, etc... Vandaar het nog steeds frame-loos zijn van de site :D

www.chiro-sleidinge.tk

Diederik

Laatst bewerkt:
Ziet er niet verkeerd uit, alleen zou ik nog wat aan het fotoalbum sleutelen.
Je mist daar knoppen om terug te gaan naar de foto-index en de kwaliteit van de foto's laat te wensen over.

Wel, voor iemand die enkele maanden geleden nog geen kaas gegeten had van websites maken ben je ZEER goed bezig hoor.

Toch enkele bemerkingen:
Als men je site opent krijg je een popup die resulteert in een 504. Misschien een reclameboodschap van je provider? --> niet erg netjes...

In de tekst op de speelclubmeisjes pagina zitten centreerfouten...

Verder nog veel suc6 gewenst met je site...

In verband met die foto's. Die pagina heeft eigenlijk een iframe naar een andere site die door een vriend van mij wordt onderhouden. Hij heeft immers de digitale camera waarmee die foto's zijn gemaakt. Het probleem is dat hij niet evenveel kent van webpagina's. En dat hij de foto's niet op de ideale manier verkleint... vandaar de mindere kwaliteit. (hij heeft ook niet zoveel tijd... trouwens, ik ben blijdat hij het wil doen)

Wat de speelclubmeisjes-pagina betreft. Sommige afdelings-pagina's worden door andere mensen gemaakt (vb aspi-pagina, rakkers) Anderen doen het samen met mij (bv de kerelspagina)... Het resultaat is dat er goede en minder goede pagina's zijn.

Wat die pop-up betreft. Het probleem ligt zeker niet bij de host. Binnenkort gaan we een .be naam registreren. Dot.TK geeft regelmatig wat problemen.

Diederik

Laatst bewerkt:
Onderwerp

Hallo Diederik,

Zoals gezegd: prima site gezien het feit dat je nog maar zo kort bezig bent. Ik probeer het toch al iets langer als jij en het lukt maar net aan.. ;-)

Wat ik mis is informatie over Chrio Sleidinge. Wat is het??? Ik heb even goed moeten kijken voordat ik erachter kwam. Hoewel... eigenlijk week ik het nog niet zeker...

Misschien wat info zetten op de eerste pagina? Of is het een site alleen bedoeld voor leden?

Groet,
Leintje

Ja, je hebt wel gelijk. Er staat niet zo heel veel info op. De site is eigenlijk nog in een bouwfase. Alle opmerkingen worden zo snel mogelijk bijgewerkt. Nu zal het wel iets minder snel gaan want ik heb examens. Maar opmerkingen mogen nog steeds gegeven worden!

Diederik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan