Mening over systeem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

drakie

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2001
Hey

Ik zoek een nieuwe pc en nu zag ik bij stom toeval een pc die de AH aanbied. http://www.ah.nl/multimedia/index.jsp?id=337486&trg=multimedia/index.pc

Nu ben ik alleen benieuwd wat de meningen zijn van de mensen die er echt veel verstand van hebben en dan vooral over het moederbord en de videokaart. zijn deze een beetje redelijk. Ik wil de pc ook kunnen gebruiken voor spellen en dat het systeem een tijdje mee kan.

Zelf zat ik er namelijk aan te denken er een andere kast en moederbord bij te kopen zodat ik meer mogelijkheid heb tot uitbreiding.

Alvast Bedankt.

Die link werkt niet bij mij? Ik krijg melding URL bestaat niet???

K gebruik FF.

Ik kijk nu even gewoon via Ah.nl Het gaat om de Q-Motion PC? van 899 euries? Is de enige dus het zal wel:rolleyes:

Ff zoeken op internet

Laatst bewerkt:
Geplaatst door winnie de pooh
Die link werkt niet bij mij? Ik krijg melding URL bestaat niet???

K gebruik FF
De link werkt bij mij ook niet als ik er op klik (IE 6.0), maar als ik het adres kopieer en plak dan werkt ie wel.

Persoonlijk heb ik het niet zo op complete systemen, dus heb ik er ook geen mening over. Stel liever het systeem zelf samen.

Geplaatst door crash

Persoonlijk heb ik het niet zo op complete systemen, dus heb ik er ook geen mening over. Stel liever het systeem zelf samen.

Ik ook niet en voor dat bedrag kan ik wel een aardige PC maken hoor. Ik denk zelfs beter :cool:

hebben jullie dan mischien een suggestie van een goed systeem. mijn budget ligt rond de 1000 euro, mag iets meer, en heb alleen pc nodig. scherm, toestenbord enz heb ik allemaal al.

alvast bedankt :D :cool:

Geplaatst door winnie de pooh
Ik weet niet waar je woont maar ik zou zeggen kijk is bij www.powerline.nl ( zoetermeer ) daar kan je overigens ook zelf een systeem samenstellen.

En Gouda :thumb:

Waarom niet een Aldi pc (Medion) ge hebt er alles op en eraan voor 1049 €.

heb inderdaad bij powerline een zeer goede pc kunnen samenstellen van 1000 euro

vraag ik alleen nog advies over volgende twee dingen:
- is het verschil tussen een AMD athlon 3200+ en 3500+ echt merkbaar (dus het verschil in prijs waard)
- is de XFX Geforce 6600 GT 128 mb een goede videokaart of advisieren jullie een ander voor ongeveer dezelfde prijs.

alvast bedankt nogmaals

-wat is het prijsverschil? ik zou gwn voor de 3200 gaan, zoveel zul je er denk ik niet van merken
-jah dat is een zeer goeie kaart!!! ik ben van plan om precies dezelfde kaart te kopen(maar dan met 256 mb geheugen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan