frankwannet
Inventaris
- Lid geworden
- 6 jun 2006
zou je wel zo lang wachten????
maar ja goed dat is aan jezelf natuurlijk.
succes:thumb:
maar ja goed dat is aan jezelf natuurlijk.
succes:thumb:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk helaas niet dat ik hem bij jullie aangegeven winkel ga bestellen, omdat ik het graag liever kom afhalen voor die prijs en kan ik dus met eigen ogen even kijken of dat wel de goede is. (Ik woon in de buurt van Leiden, Zuid Holland)
Nog even iets, ik heb die man net gebeld en hij zei dat ik moet zeggen:
''Mijn computer heeft pc express en deze videokaart heeft een hgp''
Klopt bovenstaande zin, want ik had snel alles genoteerd en hopelijk alles goed opgeschreven, straks kom ik bij de mediamarkt en weten ze niet wat ik bedoel. Met
''Mijn computer heeft pc express en deze videokaart heeft een hgp''
Is dit trouwens wel een goede smoes om het zomaar te noemen
Crossfire is echt voor de PCIe-versie.Sapphire HD 3850
1GB GDD3
ATI Readeon Graphics
Ati Cross Firex
Unleash the enthusiast pair two together for the ultimate gaming expercience with Crossfire X support! Jam a Sapphire 3850 Into your rig and still have some coin left over the buy that title you have been waiting for.
In the box:
-Sapphire HD 3850 Graphics card and cables
-WinXP / Vista Driver CD
Hoi,
En als je tevreden bent met de kaart die je nu hebt kan je ook kijken of er in de buurt de 3850 ook te koop is en als die dan goedkoper is dan kan je geld terug krijgen want mediamarkt doet aan laagste prijs garantie.
Modag
http://www.mycom.nl/Products/View/1...ers&utm_medium=cpc&utm_campaign=tweakersclick
Of noem ff waar je die mediamarkt zit waar je hebt gekocht.
volgens mij was er een wet dat je 7 dagen bedenk tijd hebt, dit zou je kunnen nakijken en als dit klopt hierop terugvallen
Dit word hem naar aller waarschijnlijkheid als ik mijn geld terug krijg bij de mediamarkt.
Ik zie dat Mycom meerdere winkels over nederland hebben, dus betrouwbaar zijn ze wel en er zit er een in leiden dus dat komt goed uit.
Ik laat nog van me horen.
En nog iets.
-Bij het spelen van fifa08 haperd die nog steeds wel (niet echt lag met een achterstand of zo iets) maar het beeld is niet echt zuiver als ik fifa 08 speel (als ik een pass geef of als ik schiet). Met me oude videokaart deed die bij online spelen wel zuiverder maar nu met me nieuwe niet. Ik had alles op zo laag mogelijk gezet. Bij me vorige videokaart was het ook niet zuiver toen ik offline speelde, maar online dus wel. En met me nieuwe videokaart geen van beiden. Kan dit wellicht liggen aan me scherm?
-Is het simpel om je videokaart uit je computer te halen of moet ik dit toch echt aan een expert overlaten die hem eruit kan halen?
.
Maarja wat ik hiervan heb geleerd dat je eerst gewoon rustig op internet moet gaan zoeken en niet 123 een aankoop doen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.