Meningen over dit aldi systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het degene is die ze nu in de aanbieding hebben bij ons in het Aldi filiaal dan is het een prachtig ding voor niet zo veel geld. Ik raad hem je dan ook aan...

Bovendien heb je bij Medion 3 jaar volledige garantie en is de service alom bekend erg goed :thumb:

En de prijs? Want die zie ik niet zo snel...

EDIT al gevonden, 599,-

aldi bis

Jullie zijn dus positief... Ik doorgaans ook.... vinden jullie die 256 mb grafische kaart ook genoeg voor te gamen...?

Verplaatst naar de Systeem sectie en titel aangepast.
aldi zegt niet veel over je vraag/probleem.

meningen over aldi

Je hebt helemaal gelijk Frisian.....heel secuur!

Los hiervan zorgen nieuwe PC-s van de Aldi al jaren leuke (en nuttige) discussies op het help-mij forum en daar gaat het natuurlijk om.....

Is op zich een hele aardige kaart maar of je er de laatste games op de hoogste instellingen kunt spelen betwijfel ik.

Dan nog, voor die prijs kan je het niet laten en een andere kaart als deze niet bevalt is er zo in gezet......

aldi bis

Raymond je hebt groot gelijk. We hebben weer een oordeel over dit Aldi systeem en dat is wat mij betreft kort samengevat: niet gek!

Iedereen bedankt!

Hebben trouwens ook een fantastische laptop staan voor € 899,- :love:

Ik heb een Medion Md8830 gekocht bij de Aldi in Velp GLD ,
omdat ik Vista teveel vond zuigen van de CPU , heb ik er gewoon XP opgezet , wel eerst geslipstreamt , toen ik weer ging kijken naar de grafische (video) kaart staat er bij XP ,
Nvidia Geforce 8600GS , 512MB videogeheugen , ik weet ook waarschijnlijk waar het aanligt bij Vista 256Mb dat komt omdat hij windows aero moet laden , en dat kost veel van ze videogeheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan