Menu Alle Programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ladyluf

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2003
Ik heb sinds een tweetal weken XP (Prof op mijn PC en Home Ed. op mijn laptop, en ik moet zeggen dat ik er zo langzamerhand aardig aan begin te wennen.
Nu is het wel zo dat mijn "Menu Alle Programma's " steeds langer begint te worden en steeds meer ruimte inneemt.
Onder 98se kon je nog hoofdmappen maken en dan je programma's knippen en plakken in deze mappen, maar dat ben ik in XP niet tegengekomen.
Iemand enig idee hoe ik mijn Menu Programma's drastisch in kan korgen dus teven ook overzichtelijker kan maken?
Tx in advance!

Geplaatst door Ladyluf
Ik heb sinds een tweetal weken XP (Prof op mijn PC en Home Ed. op mijn laptop, en ik moet zeggen dat ik er zo langzamerhand aardig aan begin te wennen.
Nu is het wel zo dat mijn "Menu Alle Programma's " steeds langer begint te worden en steeds meer ruimte inneemt.
Onder 98se kon je nog hoofdmappen aanmaken en dan je programma's knippen en plakken in deze mappen, c.q. categorieen, maar dat ben ik in XP niet tegengekomen.
Iemand enig idee hoe ik mijn Menu Programma's drastisch in kan korgen dus teven ook overzichtelijker kan maken?
Tx in advance!
Hmmmm.....ik heb erge slaap en dus beetje last van afasie: Ik bedoel dus:
Hoe ik mijn "Menu Programma's" drastisch in kan KORTEN dus TEVENS ook overzichtelijker kan maken?

Ga in verkenner naar de C-schijf>documents and settings>All users>menu start.

Of gewoon rechtermuisknop op start, eigenschappen, aanpassen, geavanceerd.

Nog makkelijker:

Klik rechts op start en dan verkennen.

Let er op dat niet alle programma's daar staan. Je zult dan mapjes moeten maken en dan vanuit start, programma's de verwijzingen naar de desbetreffende map slepen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan