menu beeldscherm instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan sneksef

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2005
Als ik via configuratiescherm de optie "beeldscherm" oproep krijg maar een van de 6 menu's te zien. via de help en ondersteuning kan ik de afzonderlijke menu's wel oproepen. vraag is hoe kan ik alsnog alle menu's in een kader krijgen?

Screenshot svp toevoegen.
En iets meer informatie svp.

Probleem is ontstaan nadat de computer problemen had met opstarten. De leverancier heeft met behulp van de installatie cd-rom e.e.a. gecorrigeerd naar ik aannneem in de setup van windows. Nadat ik de computer thuis had aangesloten bemerkte ik dat het beeld op het scherm bij het scrollen vertraagd . Nadat ik de beeldscherm instellingen wilde openen kwam ik erachter dat ik maar een deeltje van deze optie op het scherm aangeboden kreeg. de instellingen voor het verversen van het beeld kan ik helemaal niet benaderen. ik weet dat mijn kennis van computers zeer beperkt is, en hoop dat dit wat duidelijkheid geeft.

Wellicht ligt het probleem bij de beeldscherm adapters. Hij meldt hier een ASUS extreme AX300SE/T 128MB. Bij de eigenschappen staat "apparaat start niet code 010'"

Gooi deze uit app.beheer, reboot PC en kijk wat er dan komt te staan.
Alle andere drivers geïnstalleerd?
Start, config.scherm, beelscherm precies hetzelfe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan