Menu Delay

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berjos3

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2001
Ik heb sinds kort een wat vaag probleem, als ik ergens in een venster ben en ik klik bijvoorbeeld op 'bestand' of op 'beeld' (maakt niet uit wat) dan duut het wat langer voordat het menu wat er moet verschijnen uitklapt, een soort delay dus.
Dat is met alles zo'n beetje; als ik rechts op START klik duurt ook het even voordat het menu in beeld komt, het komt eerst heel licht in beeld en na heel even te hebben gewacht komt het menu goed en helder in beeld.
Rechtsklikken op een bestandje of zomaar ergens op rechtsklikken o.i.d: bij alles waar menu's bij betrokken is is er een soort delay aanwezig.

Ik heb gevonden dat je het Menu Delay kon instellen, via Regedit heb ik inderdaad een Menu Delay gevonden en deze waarde naar beneden gezet en opnieuw opgestart, echter betreft het hier de snelheid waarmee menu START (als ik op 'start' klik) zich opent, dat ging normaal en is nu nog sneller, maar hoe en waar kan ik instellen dat mijn menu's sneller in beeld komen zonder deze irritante vertraging?

Rechts-klik eens op deze compputer
Eigenschappen
onder het item prestaties klik op instellingen
Dan kom je op tab visuele effecten

en deselecteer:
Menu items schuivend of met overgangseffect in beeld brengen.

Met TweakUI is het opgelost, thanks! (zal ook eens naar die prestaties kijken) :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan