menu en taakbalk werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter61

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
Na jarenlange trouwe dienst laat office XP professional mij plotseling in de steek.

Wanneer ik iconen uit de taakbalk aanklik loopt het programma vast en is het alleen te beeindigen met ctrl alt del. De melding is dan dat het programma niet reageert.

Dit zelfde gebeurt wanneer ik opties uit de menubalk selecteer.

Ik heb office al een keer geheel verwijderd d.m.v. de installatiedisc en weer opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen.

Wie kan mij hierbij helpen???

*** Of is het misschien een virus??***

Heb hetzelfde probleem... kan niets opslaan, of bestaande bestandjes openen. Ik kan ze wel nog naar mezelf mailen, en dan vanuit mijn mailbox openen. maar goed, vrij omslachtig.

Nu, wellicht heb je ook problemen met Internet Explorer? probeer eens www.helpmij.nl in te typen, en dan lukt het niet. Met 'http://" er voor plots wel....

Dit laatste zou te wijten zijn aan de laatste beveiligingsupdate van windows, ik dacht van donderdag ll. En dan nog de combinatie met een HP printer of scanner?! Microsoft zou dit na het weekend oplossen?! ik hoop het ....

Ik vermoed nu dat die twee met mekaar te maken hebben. op een ander forum (www.oplossing.be) las ik al dezelfde vraag.

Dankje voor de snelle reactie.

Ik heb de Microsoft pagina bezocht en via regedit het een en ander toegevoegd maar bij mij heeft dit nog geen resultaat. Niet na opnieuw opstarten en ook niet na het verwijderen van Verclsid.exe.

Graag hoor ik wat ik nog meer kan doen of moet ik een nieuwe update van Microsoft afwachten??

ik heb niet meer gedaan dan wat op die pagina onder 'resolution' stond.. en dat werkte. Maar, heb jij ook die problemen met IE? en vb. in verkenner zag ik nergens bv. het cd-station, of het dvd-station... Ik kon ook geen foto's opslaan naar een cd-rom
En die kenmerken bleken dus door die beveiligingsupdate te komen...

Nogmaals het een en andere gerepareerd met de kennis van de Microsoft site en het is gelukt.

Bedankt voor de wijze raad.

:D :D :D :thumb: :thumb: :thumb:

:o ik heb niet meer gedaan dan dit in dit forum te lezen :D
Graag gedaan hoor!!! was zelf heel blij dat het werkte... :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan