menu in Dreamweaver

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoJoNL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 dec 2009
Hallo,

Ik ben net begonnen met een website te bouwen in Dreamweaver...zonder al te veel kennis dus. Maar nu zit ik met het volgende probleem.

Ik wil een menu maken.....en het liefst ook nog met een doorlopende balk (over de gehele pagina)...waarin de kopjes staan, beetje als de hier: http://www.vincentvanamsterdam.nl/. Ook met het kleur verloop enzo.

Ik heb al heel wat gezocht maar kan het niet vinden, en sprymenu lijkt niet de beste optie. Hoe nu verder?

Verder nog een vraag: Hoe verwijder je pagina's die je niet meer wil gebruiken... ik heb nog een oude index er in staan van een oefen tutorial en die wilde ik eigenlijk opruimen.. enig idee hoe?

Thanks alvast voor de reacties.

Groet,

Josje

Hoi Josje,

Ik zelf ben ook een tijdje terug met dreamweaver in de weer geweest. Ik weet niet meer precies hoe je een menu kunt maken, maar als je echt knopen wilt dan kun je het beste met spry werken. De site die je als voorbeeld gaf, die heeft gewoon hyperlinks neergezet en heeft in de achtergrond een patroon waardoor het net buttons lijken.
Dus je zou gewoon link skunnen doen

Ik heb al heel wat gezocht maar kan het niet vinden, en sprymenu lijkt niet de beste optie. Hoe nu verder?

Verder nog een vraag: Hoe verwijder je pagina's die je niet meer wil gebruiken... ik heb nog een oude index er in staan van een oefen tutorial en die wilde ik eigenlijk opruimen.. enig idee hoe?

En toch zal je het met een sprymenu moeten doen.
Wat die pagina's verwijderen, dat meen je toch niet :d
Gewoon de pagina selecteren, rechtermuisknop > Bewerken > verwijderen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan