Menu in flash??

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Jackal

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Beste mede helpmij 'ers,
Ik (wij) heb de volgende site: http://www.leidscherijncollege.nl/klaslokaal/klaslokaalindex.htm
Hier hebben we in klaslokaal een menubalk in flash. Lokaal staat de volgorde van de knoppen goed maar zodra we uploaden blijft de oude balk (die je nu ziet) staan. we hebben alles al eens weg gegooid, maar helaas. De oude balk blijft zichtbaar. Het enige wat wij willen als dat de volgorde verandert in: Talen, Maatschappij, Exact en Creatief (ipv maartschappij, exact, talen, creatief). Heeft iemand een suggestie die we over het hoofd zien?
Alvast bedankt,
Greetz,

:eek: Jij ziet eerst: talen, maatschappij, exact en dan creatief?
Greetz,

En hoe zou het dan eventueel aan mijn browser kunnen liggen? Verversen helpt niet.
Greetz,

Temp Files...zijn deleted.
Mocht helaas niet baten. Nog meer suggesties? We hebben hier een flink aantal pc's staan en op allemaal krijgen we de oude balk te zien. Wat me net op viel... als ik het bestand upload, is de grootte lokaar 877KB en op de site 860 KB. Hoe ik het ook probeer. Hoe kan dat nou weer???
Greetz,

Ik denk toch dat je het bij jullie moet zoeken, ik zie namelijk dit!

Bijlagen

• lrc.jpg
    lrc.jpg
    9,1 KB · Weergaven: 19
Oke, dan weet ik dat het in het netwerk hier zit. Ik krijg op iedere pc hier het oude menu te zien. Ik word wel lichtelijk GEK!
Ik ga wel verder worsten om te kijken waar het hier aan ligt. Iedereen bedankt. Als ik wat meer weet horen jullie het wel.
Greetz,

Lijkt er op dar er een zware vertraging zit in kennisnet. Via Kennisnet zitten wij op internet en dan duurt het vrij lang alvoor wij het nieuwe menu te zien krijgen. Nu is hij ook hier ook in de goede vorm.
Greetz,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan