menu op mijn site werkt heel traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elly1963

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2004
Berichten
17
Ik heb sinds enige tijd een website voor mezelf gemaakt, de eerste week was er niets aan de hand.
Daarna als ik het menu links gebruik duurt het een eeuwigheid voordat hij door linkt.
Het kan niet aan mijn pc liggen want anderen hebben er ook last van.
Ik heb opnieuw een menu gemaakt maar die doet hetzelfde.
Ik werk met frontpage 2000
Kan iemand hier misschien eens naar kijken ?
http://www.ellycreatief.nl

bedankt alvast
groetjes Elly
 
geen problemen

als ik jou site opstart gaat het gewoon normaal rapido dus ik snap het probleem niet:confused:
 
ja klopt ook wel, maar als ik een link in het menu aanklik gaat dat heel traag over in de andere pagina
 
1. Je site blijft (lang) laden.
2. Die muziek hoor ik gelukkig niet.

Ik gebruik Chrome. :)
 
Hoi Elly,
Bij mij met Firefox duurt het laden van de eerste pagina heel lang, en klikken op het menu geeft inderdaad ook enorme vertraging.
  • Nu zitten zowel in het menu als in de pagina's onderaan twee script-verwijzingen, die een dode link zijn. Dat verklaart het lange laden: pogingen om herhaald naar dat webadres te gaan om het script op te halen.
  • Als het na een 20 seconden of zo echt niet gevonden wordt, dan concludeert Firefox dat er kennelijk niet ergens een toevallige storing onderweg was, maar dat de site/pagina op dat moment echt niet bestaat. Dan geeft FF het op, en eindigt het inladen.
  • De verwijzingen gaan naar http://server1.streamingpunt.nl/..., en als je zo'n script rechtstreeks opvraagt, wordt het ook niet gevonden.

Toen een kijkje genomen op de homepage streamingpunt.nl. - En daar staat (http://streamingpunt.nl/#test29):
Op vrijdag 06 Februarie gaat Streamingpunt weer een extra streamserver in gebruik nemen. vanaf die datum zullen de streaming klanten die gebruik maken van Server1 over worden geplaatst naar de nieuwe server. Alle klanten zullen op de hoogte worden gebracht als hun stream word verplaatst. Nadat alle Radiostations over zijn geplaatst kan server1 ( 20 maanden oud ) worden voorzien van nieuwe harddisks en een nieuwe prosessor. verder zullen wij alle software vernieuwen en de server weer in gebruik nemen. Server1 zal in februarie 2011 worden vervangen voor een nieuwe server.
Ik weet niet of ze nog aan het sleutelen zijn aan die server, of dat ze die server compleet uit de lucht hebben gehaald. En als je bent overgeplaatst, zal de scriptverwijzing inderdaad niet kloppen, en moet er een andere bonvermelding komen in je pagina's.
Als het goed is, zou je daarover bericht gehad moeten hebben, volgens hun mededeling.

Zou het daaraan kunnen liggen?
Met vriendelijke groet,
CSShunter

PS:
Omdat ik het script niet kan opvragen, kan ik ook niet zien wat het script op je pagina's zou moeten doen. Maar het zal wel ergens voor bedoeld zijn! :) > En zonder script zou er nu iets op je pagina niet moeten werken. Klopt dat?
Maar als je niets mist, is het overbodig > gaat het dan beter als je die twee regeltjes er uit haalt?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan