Menu op verkeerde plaats.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter_1994

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2009
Beste helpmij'ers.

Ik zit ff met een probleempje.
Ik heb sinds 3 weken een website online gezet en nogal wat verandering de laatste tijd aangebracht.
Nu heb ik ook een nieuwe lay-out erop gezet.
Alleen er is 1 pagina die in internet explorer niet goed word weergegeven.
Ik zet hier ff de link in zodat jullie het kunnen zien.

http://peter19994.woelmuis.nl/muziek.html

Als je naar onder scrollt dan zie je dat het menu onder staat.
dit hoort links bovenaan de pagina te staan.
Hier een voorbeeld:

http://peter19994.woelmuis.nl/index.html

Ik hoop jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en hoop een snel antwoord te krijgen :P

In Opera staat hij trouwens oook op de verkeerde plek. Hij staat onderdaan omdat hij onderdaan in je HTML staat. Nu ziten daar wel meer rare dingen in maar goed. Als je aan de css voor #left

position:absolute;
top:0;
left:-24%;

toevoegt dan komt je menu in elk geval op de goede plek terecht.

EDIT: maarrr, dan staat hij in FF weer op de verkeerde plek, is dus toch geen oplossing

Laatst bewerkt:
bij elke pagina staat alles hetzelfde dus waarom zou deze het dan niet goed doen?
dat vraag ik me dus af...
vind het zelf wel vaag want ik heb zelfs de hele pagina opnieuw gemaakt en hij doet het nog steeds niet!

pleaz help me :S

aha! hebbes! 't was even zoeken (waar heb je die HTML in vredesnaam mee gemaakt? er zitten 239 fouten in!) maar ik heb de schuldige. Bij die inna dejavu video ontbreekt een afsluitende </object> tag, voeg die toe en het werkt.
althans, in Opera.

ROFL 239? das wel veel ^^
Ik zal dat ff veranderen en hopen dat het werkt :P

Het werkt bedankt!!

Topic kan van mijn part closed worden...

Laatst bewerkt:
Even voor de goede orde, <center> bestaat dus absoluut niet in xhtml.

Waarom werkt de tag: <center> dan wel in mijn .html bestanden?
Leg me dat dan eens uit :P

Dan heeft de pagina wel 239 foutjes maar hij draait daarom anders nog wel goed :P

Ik moet toch maar eens een extra HTML cursus volgen als ik een foutloze html site wil ^^

Waarom werkt de tag: <center> dan wel in mijn .html bestanden?
Leg me dat dan eens uit :P
Omdat browserbouwers er rekening mee houden dat mensen fouten maken bij het maken van websites, ook al zeggen ze dat dat niet zo is (xhtml strict in je doctype). Helaas gaat dat niet altijd goed, vandaar dat sommige browsers je site wel slikten met die </object> fout en andere niet. <center> is in het verleden kennelijk wel goed geweest maar is geen onderdeel geworden van de xhtml standaard.

Een cursus volgen hoeft trouwens niet eens echt, er zwerft op internet een ontzettende hoeveelheid informatie rond waarmee je een heel eind kunt komen. Dit bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan