menu show delay

Status
Niet open voor verdere reacties.

rafstal

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2003
Berichten
109
Hallo.IK probeer al een tijdje de waarde te veranderen in mijn menu show delay. Hkey-current user\control\panel\desktop menu show delay. de waarde is nu 400 en hij moet op 0. maar als ik hem herstart springt hij weer terug naar 400. wat doe ik verkeerd ?
 
Kopieer en plak het dik gedrukte text in kladblok en sla het op als .reg
Bestand>opslaan als>Menushowdelay.reg.
Type op "alle bestanden" zetten.

REGEDIT4

[HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Desktop]
"MenuShowDelay"="50"


Klik er op en kies ja als er gevraagd wordt dit toe te voegen aan het register.

Als het goed is gaan je menu's nu sneller open.
De waarde "50" kan je ook op andere waarde zetten.
Ik heb dit ook gebruikt en de Menu's gaan lekker vlot open.:)
 
Nee werkt allebij niet. vreemd. het programma pc booster veranderd deze ook, maar ook hier schiet hij weer terug. je krijgt er wat van, die eenvoudige veranderingen waar je uren mee bezig bent.
 
Heb je het al in veilige modus geprobeerd, misschien is er een programma dat de verandering tegen houdt?
(ik zou er geen weten en ook geen reden voor kunnen verzinnen, maar ja, je moet wat)

Groetjes,

Pieter
 
Ik doe ook altijd mee als ik iets handigs lees:D Ik heb hetzelfde gedaan als de topicstarter. Regedit gesloten, opnieuw opgestart. Nog een keer naar regedit en hij staat nog steeds op 40 (heb Pieter zijn voorbeeld aangehouden) Ik draai op winxp Maar om te zeggen dat ik veel verschil merk?:confused:
 
Hoi Tanja1968,

De tijd (40) is in milliseconden. De default instelling is 400 dus het verschil is ongeveer een derde van een seconde.

Groetjes,

Pieter
 
Haha, vandaar, nou ja, ik heb het geprobeerd. Het ging er toch ook om dat die waarde moest blijven staan? Hier blijft hij in ieder geval staan. Bedankt weer voor de tip.:) en de uitleg uiteraard.
 
rafstal,

Kijk eens in je msconfig of daar een scanreg tussen staat (die alles terug zou kunnen zetten)

Groetjes,

Pieter
 
Beste, aardige mensen. mijn probleem is nog niet opgelost. sterker ook bij sommige andere aanpassingen neemt hij zijn default waarden weer aan. ik moet wel bekennen dat ik de Intel Application Accelerator gebruik. deze tweakt automatich settingen geloof ik. een vriendenlijk Moi van Rafstal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan