Menu Start is veranderd??? Hoe nu terug???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossiek

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2008
De taalinstellingen van mijn Menu Start zijn veranderd. IPV Kladblok staat er nu Notepad en IPV Mijn Afbeeldingen staat er nu Pictures. Ik heb al bij landinstellingen gekeken en daar staat gewoon NL ingesteld. Ook wanneer ik verkenner open zie ik deze veranderingen in de benamingen van de bibliotheken. Alles is verder gewoon in het Nederlands. Rechtermuis om uit te komen bij "Eigenschappen Taakbalk en Menu Start" helpen mij ook al niet verder. Denk ik even handig te zijn met computers, nou hier weet ik dus geen oplossing voor.... Wie wel?? Alvast hartelijk dank!

Ik gebruik windows 7, en als ik kijk bij systeemherstel dan staan daar alleen herstelpunten van vandaag op, ook als ik "meer herstelpunten weergeven". Op zich is er natuurlijk best mee te werken maar ik irriteer me eraan en wil weten waar dit vandaan komt

Ok. Is toch wel raar hoor.
Maar kun je die mappen niet hernoemen? Rechter muisknop > naam wijzigen....

De namen van de mappen zijn niet veranderd, alleen de namen in het start menu. Ik sta echt voor een raadsel..

start>controlpannel>(iets van land en taalen dan tapblad locatie)

dit verander je eerst naar bv. engels en daarna verandere je het weer naar nederlands.
wil het zo zijn dat win 7 net geïnstalleerd is zou je eerst een languagepack moeten installeren maar dat lijkt met nu niet het geval, tenzij het languagepack kappot is, sus als het boveste niet werkt zou ik van microsoft.com een nieuwe downloaden.

Komt op hetzelfde neer als wat ik al had geschreven.
Als dat en het downloaden van de microsoft website ook niet werkt dan zul je er mee moeten leven.

Wat je nog wel zou kunnen doen is windows opnieuw installeren . Er is als ik het goed heb een manier om alleen de windows bestanden te vervangen. Je programmas blijven behouden zelfs als ze op dezelfde schijf als windows w
Staan. Hoe dat precies werkt weet ik niet. (google)
Daarvoor zou je even een nieuwe thread moeten openen.

Hoop dat het lukt
Mvg luck

Komt op hetzelfde neer als wat ik al had geschreven.
Als dat en het downloaden van de microsoft website ook niet werkt dan zul je er mee moeten leven.

Wat je nog wel zou kunnen doen is windows opnieuw installeren . Er is als ik het goed heb een manier om alleen de windows bestanden te vervangen. Je programmas blijven behouden zelfs als ze op dezelfde schijf als windows w
Staan. Hoe dat precies werkt weet ik niet. (google)
Daarvoor zou je even een nieuwe thread moeten openen.

Hoop dat het lukt
Mvg luck
is dat niet een beetje overdreven voor engels: volgens mij kan 99 % v.d. NL engels:p
opniew instaleren is alleenmaar verspilling van tijd, want als je het op dezelfde manier doet zal het weer op hetzelfde uitlopen

Laatst bewerkt:
Hoi !

Start-configuratiescherm-Landen Taal.

Laatste tabblad: beheer.

Staan hier de instelling nog op NL ?

Greetz,

Harry.

Ik heb locatie en taal veranderd, hielp niet. Ik heb de mappen een andere naam gegeven en daarna weer terug naar orginele naam, dat heeft geholpen. Wat nu de oorzaak geweest is, is me onduidelijk. Ik zal deze vraag afsluiten en wil iedereen bedanken voor de hulp.

Jos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan