menu vastzetten

• Onderwerp starter Onderwerp starter keeze
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

keeze

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2004
Hallo lezers

IK wil graag mijn site in een nieuw jasje zetten Nu wil ik graag het menu en de banner vast zetten. Wilde een frame gebruiken bovenin maar het gelezen dat dit niet echt een aanbeveling is. Iemand een betere optie ( niet te moeilijk)
:D

dat is inderdaad ook een optie.Mijn bedoeling was dat het menu bleef staan en de "midden"pagina vernieuwd kon worden.

Waarom doe je niet gewoon op elke pagina dat je hem (de banner) neerzet? Dit is wel mogelijk in php, geen idee hoe het moet.

omdat ik de banner en het menu graag bijelkaar heb een een gedeelte bovenin. Middengedeelte zou dan zijn om te wisselen van pagina.
Banner op iedere pagina is ook niet echt nodig

bvnml\index.html

Deze site wil ik graag vernieuwen nu Daarom het menu en nieuw logo bovenin Andere achtergrond heb ik ook

Ten eerste, ik ben zwaar tegenstander van Istats ;o Google Analytics is veel beter.. maar dat is jou keuze :D

Maar Iframe kan toch wel ?

Wat was het probleem dat je daarmee kreeg? :o

wat is Istats?
iframe hoe maak ik dit? is een frame binnen een pagina denk ik?

Dank je voor je snelle reactie.
Ga er even lezen en kijken of ik eruit kom Laat nog iets van me horen

Groetjes en zover bedankt

Ik hoor het wel. Ik weet ook wel het een en ander van Iframes dus komt wel goed :D

Het ziet er zo goed uit (Y)

Nice :D

Het werkt helemaal goed misschien moet je nog even sitecheck doen @ helpmij

De link wat ik erop had gezet ( http://www.bonsaitrees.com/ ) is niet mijn site. Wil niet pronken met andermans veren dat is niet eerlijk he.
Zoals deze is opgezet was mijn idee om het nu te maken

Ik weet dat dat met javascript is gebeurt. Maar mijn kennis is 0 op gebied van JavaScript. Dus waarnschijndelijk moet je even een forumpost in Website maken -> JavaScript.

:thumb:

Hoi

Ik ben er mee aan het werk. Je hoort nog van me.:D enne thks alweer he

Geen probleem man, hopen dat je site goed werkt komende dagen :thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan