• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

menubalk in excel 2000 verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

onnokal

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 sep 2011
Ik heb wat boekhoudprogramma's in Excel uitgeprobeerd en ben nu mijn menubalk kwijt. Zelfs met een geheel nieuwe installatie krijg ik deze niet terug en het is best lastig om zonder deze balk te werken, ik kan geen functies meer aanklikken, opmaak is niet te bereiken, etc. Alvast mijn dank!

Ik gebruik Excel 2000 i.c.m. XP

vr gr Onno

Hm, klinkt alsof je een speciaal iets heb aangeklikt..
Heb je niet toevallig een geheel sjabloon veranderd dat de computer automatisch opent met Office?

Hm, klinkt alsof je een speciaal iets heb aangeklikt..
Heb je niet toevallig een geheel sjabloon veranderd dat de computer automatisch opent met Office?

Dank voor je reactie maar dit lijkt me niet het geval. In Word heb ik de normale menu balk wel in beeld.

vr gr Onno

gast0225,

Dank voor je moeite, maar ik vind de file Excel.xlb nergens. Ik vind zelfs geen enkele file *.xlb en de Excel.* files zijn in 1999 het laats gemodificeerd.
Heb je nog een andere suggestie?

vr gr Onno

Verborgen bestanden en bestandsextensies weergeven etc. etc. staat niet uitgeschakeld?

Deze instelling heb ik normaal al op "show hidden files" staan. Ik heb t gecontroleerd en nogmaals mijn gehele pc laten afzoeken, maar niet excel.xlb gevonden en ook geen andere xlb file.
met vr gr Onno

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan