Menubalk in explorer.exe verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

precies

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 apr 2008
Hallo,

Ik heb sinds gisteren een probleem. Nadat ik mijn computer opnieuw opgestart had, was in Deze Computer enal de menubalk en adresbalk verdwenen. Alleen als ik via Uitvoeren explorer open dan zie ik deze nog. Voor de rest zie ik bij alles geen balken.

[smallIMG]http://www.desertshooter.nl/Joost/naamloos.PNG[/smallIMG]

Zoals je hierbovein het plaatje ziet kan ik er niks mee..

Heeft iemand enig idee om dit probleem op te lossen? Ik hoop dan ook graag op een werkend antwoord. Voor de rest iedereen die probeert te helpen hartelijk dank.

mvg

Laatst bewerkt door een moderator:
zie ik dat fout of is al je tekst ook zo wazig enzo?
normaal als je alt duwt krijg je een menubalk tevoorschijn...
Ik zie ook nogal veel icoontjes in je taakbalk staan (3x firefox, ... ?:confused: )

nee tekst is niet wazig..
Die icoontjes van firefox (3x) maakt niet uit, ik gebruik namelijk het programma TrayIt ;).
Met Alt doet hij ook niks meer... Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn.:confused:

Als je dit probleem maar sinds gisteren heb kan je altijd een systeemherstelpunt terug zetten naar een datum wanneer je pc wel nog goed werkte..
Heb je anders misschien iets verandert in het configuratiescherm?

soms helpt dit

start > configuratiescherm > mapopties >

bij de tabbladden algemeen en weergave ff de standaart instellingen selecteren
mischien helpt dit

of mischien ff balken slepen enzo...

Het is opgelost, toch maar systeemherstel gedaan... Ik had alleen maar Nokia Software Updater geunistalled. Voor de rest niks gedaan... Vind het een beetje vaag maarja nu is het weer normaal, hopen dat het niet nog een keer gebeurt.

Bedankt voor jullie reacties en hulp.

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het aan het nokia-programma ligt.. Het werkt soms slecht en vanmiddag liep het weer vast. Daarna kon ik mijn rechtermuisknop menu nergens openen.. Ik heb in taakbeheer toen alle programma's van nokia en bluetooth beeindigd waarna het wel weer goed werkte. Geen idee hoe het programma van Nokia explorer.exe kan aantasten..

Jammer dat het programma slecht werkt, gebruik hem nu een week en ben er zeer ontevreden over..

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan