Menubalk verkenner verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

snel0026

Verenigingslid
Lid geworden
10 feb 2002
Berichten
379
Als ik Verkenner open (maakt niet uit op welke manier) krijg ik een venster zonder Menubalk of Adresbalk.
Als ik het zoekvenster open dan krijg ik wel alle balken en als ik dan op <mappen> klik hou ik het volledige scherm inclusief de balken. Maar zo gauw ik Verkenner rechtstreeks open mis ik de balken weer.
Hoe kan ik dit veranderen?

Alvast bedankt.
Wim:thumb:
 
Bij mij staan deze sleutels al op "Yes", dus......??????
:( :( :(
 
Werkt dit ook niet?

Open verkenner, verander de weergave naar Lijst, schakel de statusbalk in, ga dan naar de opties van Verkenner, naar tab Weergave en klik op Alle mappen zo weergeven.
 
De balk met de knop "weergave" is zelfs niet meer aanwezig.
Het enige dat nog als balk aanwezig is is:

Mappen x | Naam | Grootte | Gewijzigd op | enz.
 
Tabblad weergave vind je door naar extra en dan naar mapopties te gaan
 
Zoals ik al zei: Ik heb geen menubalk dus kan ik ook niet naar "Extra" gaan. Zie de capture van mijn verkenner.
 
Alsnog de capture
 

Bijlagen

  • verkenner.jpg
    verkenner.jpg
    26,5 KB · Weergaven: 86
Ga eens op je manier te werk dat je balk wel krijgt. Ga dan naar extra, mapopties en dan tabblad weergave en geef aan dat alles er zo uit moet zien
 
Alt+B doet niets. Alleen een geluidsignaal.

Via "zoeken naar Extra naar Mapopties, Weergave, Op alle mappen toepassen" werkt evenmin. Als je help oproept wordt ook aangegeven dat deze functie niet van toepassing is op werkbalken.

Ra, ra, ra, hoe kan dit????????
 
Het is een tijd geleden maar ik zit met het zelfde probleem als hierboven vermeld. Is er al een oplossing gevonden??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan