menu''s openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem008

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
heb de laatste tijd last dat mijn menu''s slecht openen , bijv als ik op beeld of extra druk moet ik soms 4 of 5 keer drukken voor hij vast blijf staan ook in verschillende programa''s heb ik het zelfde probleem soms is er niet mee te werken vooral bijv in dreamweaver om diversen menu''s met pijltjes te openen.
Weet niet of mijn vraag in de goede afdeeling staat,ik weet niet waar ik dat moet zoeken.

Dat van al die programma's tesamen openen, is dat vroeger wel altijd al gelukt op datzelfde systeem?

Ik zou eens beginnen met op virussen en spyware te scannen met superantispyware(scant niet naar virussen, dus een virusscan moet je ook nog uitvoeren)

verder om te beginnen ook nog eens glary utilities draaien.

Draait je systeem na deze stappen al wat soepelder?
-Virusscan met je eigen antivirus
-scannen met superantispyware
-scannen met glary utilities

Is het de muis die uit zich zelf dubbelklikt? Dat kan. In dat geval zou die even gereinigd moeten worden en de microschakelaartjes kan je voorzichtig behandelen met contactreiniger (vaak een spuitbus) Zet de dubbelklik snelheid van de muis in het stuurprogramma eens op langzaam. In het "Reageer op vraag" schermpje van dit forum begin je een antwoord te typen. Klik je één keer op een woord dan verplaatst alleen de cursor maar klik je onbedoeld ergens twee keer dan selecteert dat het woord. Zo moet je een fout van de muis kunnen uitsluiten. Tweede tip: de Esc toets kan vast zitten of telkens signaal geven. Test dit dus ook even uit. Het lijkt me echt een hardware probleem en dat onbedoeld klikken van de muis heb ik zelf wel vaak gehad. Als je de middenknop (ook een klikbaar wieltje) aan automatisch scrollen toewijst zie je op een pagina een cirkel verschijnen wanneer het de de middenknop is die onbedoeld zou klikken.

Een micoschakelaar uit een muis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan