afarensis
Verenigingslid
- Lid geworden
- 12 jul 2011
- Besturingssysteem
- Windows 11
- Office versie
- 365
Sinds kort heb ik een probleem als ik de pc uit de sluimerstand (hybernate) haal. Nadat de pc 'ontwaakt' is, wordt deze instabiel. Duurt dan erg lang voordat de je iets kunt uitvoeren. Systeem lijkt bevroren (zoiets als bij het opstarten van een extreem langzaam systeem gebeurd). Maar... het ergste is, dat in een aantal gevallen het systeen dermate ontregeld is, dat Windows 8 'voorstelt' het systeem te herstellen. Nou, dat is wel een hele rigoreuze oplossing, die je natuurlijk niet wilt.... Gelukkig heb ik met een image van Acronis de boel weer aan de praat gekregen, maar dat is natuurlijk geen 'echte' oplossing.
Vraag is dan ook of je hier invloed op uit kunt oefenen, door een instelling o.d. te veranderen?
Geen idee of het er iets mee te maken heeft, maar het ontstond korte tijd nadat ik een nieuwe videokaart geinstalleerd had, de 'Radion HD 5450'.
Vraag is dan ook of je hier invloed op uit kunt oefenen, door een instelling o.d. te veranderen?
Geen idee of het er iets mee te maken heeft, maar het ontstond korte tijd nadat ik een nieuwe videokaart geinstalleerd had, de 'Radion HD 5450'.