Messenger én gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

TeknoBel

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2003
Hallo,

Ik heb een Nvidia Geforce 4 Mx440 grafische kaart.
Ik zit nogal veel op Messenger. Maar als ik een spel speel, dan zet dit spel zich op de voorgrond. Als er iemand aanlogt zie ik dat niet meer.
IK weet dat anderen dat wel kunnen, zij chatten zelfs terwijl het spel loopt.
Hoe kan ik dit instellen dat ik mijn Messenger op de voorgrond krijg als ik een spel speel ?

Als messenger door je spel heen zit? :|

Gebruik dan team_say ofzo :D

Maar werkt ALT + TAB?

Als ik op Alt+Tab druk gedurende het spel, gebeurt er niks. Er komt vanonder geen balk, helemaal niks.

Welk spel gaat het? Als het heel toevallig Enemy Territory is bestaat er een programma'tje (etmin.exe) wat je instaat stelt ET te minimaliseren.

Ja het is inderdaad 9 kansen op 10 Enemy Territory.
Dan ga ik eens op zoek naar dat programmatje.
Dat wil ik wel eens proberen. Alvast bedankt !

Ik heb net etmin.exe geinstalleerd. Maar daarmee is mijn probleem niet echt opgelost.
Ik kan dat nu wel minimaliseren, maar ik kan toch niet op voorhand weten wanneer ik dat moet doen als er zich iemand aanmeld ?
Het beeld een beetje verkleinen zou een oplossing zijn, maar ik kan enkel of volledig minimaliseren, of volledig maximaliseren.
Ik wil gewoon dat mijn onderste werkbalk zichtbaar blijft of omhoog komt, wanneer er zich iemand aanmeldt bij Messenger terwijl ik ET speel.
Dat moet toch kunnen op de één of andere manier ?

Als iemand tegen mij een gesprek begint dan hoor ik altijd een geluidje. Als je dat ook hoort maar niet goed probeer dan een feller geluidje te gebruiken.

Om de startbalk op voorgrond te houden ipv Enemy Territory... geen id :D

Maar je kan iig al een end vooruit met etmin.exe :thumb:

edit: Hoe kan je trouwens speeelen met zo'n pokke programma op de achtergrond? :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan