Messenger 4.7 auto. inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

iRichard

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2011
Hi, ik heb bij mn vader een ouwe PC met Windows XP er op, ook met met Messenger 4.7, als ik messenger start dan meld hij aan op mijn vaders MSN, kan ik dat ergens uitzetten?

afmelden in messenger ,messenger via opstarten aan zetten en daar de vinkjes of wat ook weghalen

maar Amsn is veel lichter en veel beter

verwijder msn 4.7 op deze manier
start/uitvoeren en dit er in plakken en enter geven
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
en installeer dan AMSN

Laatst bewerkt:
afmelden in messenger ,messenger via opstarten aan zetten en daar de vinkjes of wat ook weghalen

maar Amsn is veel lichter en veel beter

verwijder msn 4.7 op deze manier
start/uitvoeren en dit er in plakken en enter geven
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
en installeer dan AMSN

Je kunt Windows Messenger 4.7 verwijderen via Configuratiescherm>Software> Windows onderdelen toevoegen/verwijderen.

ik zou msn niet verwijderen mischin kun je een versie voor xp nergens meer krijgen maar tijdens het aanmelden kun je anuleeren en dan je gebruikersnaam invoeren en password

@window ,oude verie is op oldversion te krijgen ,als je wilt versie 1 ook nog

die site ken ik niet maar goed verwijderen is niet noodzakelijk

vverloop ,probeer jij dat maar eens:p

Ik snap wat je bedoelt. Hij wil niet lekker verwijderen, op de normale manier. Dit weet ik uit ervaring.
Je kunt het dan op de harde manier doen...

Toch zou ik na het verwijderen op de normale manier, nog eens goed Windows Updaten.

als je een antivirus hebt zoals avg is het geen probleem want het standaart windows beveileging is niet goed het houdt maar 2 van de 300000000000000000 virussen die binnen dringen

Kijk eens op deze website: http://www.grc.com/stm/shootthemessenger.htm

Hier word duidelijk uitgelegd, dat Windows Messenger een security risk is! Aaasjeblieft!
Nee hoor, dat is compleet wat anders. Dat is de messenger-service. In het topic wordt gesproken over Windows Messenger 4.7. Dat is de voorloper van MSN Messenger (5.0) en het huidige Windows Live Messenger.

Overigens zijn de waarschuwingen zoals daar tentoon gesteld meer van toepassing op mensen die inbellen met een modem, en hebben we in het moderne Nederland daar geen last van. Vrijwel alle thuisrouters blokkeren dit.

het is meer dat een antivirus hetzelfde en meer tegenhoudt
Kletspraat.
Als er een lek zit in een Windows-service (zoals hier verwezen wordt naar de messenger-service), houd een antivirusprogramma dat niet tegen.

---

Als antwoord op de oorspronkelijke vraag: je kunt in de opties van Messenger uitzetten dat de applicatie opstart met Windows.

Maar dat niet alleen, maar het is een PC waar iedereen aan op kan die in het huis is, maar en je moet het net wetten. Is ww veranderen geen optie? Zodat de aanmelden word geannuleerd?

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet opgelost maar er staat nu een nieuwe Messenger op die laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan