messenger 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

anabel

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Hoi allemaal,

Ik heb nog een ouwe messenger en zou graag de nieuwe downloaden. Het lijkt me veiliger om eerst de ouwe eruit te smijten. Maar hoe?

groetjes,

Ho, ik heb dat script downgeload, wil het uitvoeren en krijg een Norton-waarschuwing: Malicious script detected, action: Stop this script (recommended).
Waarschijnlijk omdat het in het register ingrijpt.
100% zeker dat het veilig is???

groetjes,

Het script werkt niet: er komt een foutmelding:
Error: could not locate INF File C:/Windows/inf/msmsgs.inf

groetjes,

verplaatst van software naar messengers

Wat bedoel je met Messenger? Je hebt Windows Messenger en je hebt MSN Messenger. Dat zijn twee verschillende programma's. Als je MSN Messenger download, zal die Windows Messenger niet vervangen. Die kan je gwoon laten staan. Info:
http://www.iespana.es/FUTURE-LES-CORTS/faqmsn.htm

Groetjes,
Bennie

Hoi Bennie,

Ok, maar als ik MSN Messenger 6.0 heb, kan ik toch niks meer doen met de Windows Messenger? Is die dan niet te verwijderen?

groetjes,

"You can remove Windows Messenger 4.7, but if you do, you will be preventing Remote Assistance, Whiteboard, Application Sharing and any other applications that utilize Messenger from working (or loading without problems). You can just disable Windows Messenger 4.7, by opening it up, click Tools, Options, Preferences tab and unchecking 'Run this program when
Windows starts'. This won't stop it from being loaded by some other application though. As well, you can disable it further by going to Start, Control Panel, Add or Remove Programs, Add/Remove Windows Components on the left, uncheck Windows Messenger in the components list and click Next >. This won't remove Windows Messenger, but it will let it stay out of your
way, and allow MSN Messenger 5 to work properly."

Voorkomen dat Windows Messenger wordt uitgevoerd op een computer met Windows XP.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan