messenger 6.2 verandert status

Status
Niet open voor verdere reacties.

harryblue

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
als ik mn messenger op een bepaalde status zet, schakelt ie vanzelf na een paar minuten om op "online"..

erg irritant, heb al opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet.

iemand een oplossing ?

o, en kom er net achter dat ie een paar minuten daarna zichzelf afmeld :confused: helemaal vervelend dus......

huh ? en de volgende minuut staat ie weer op "online" snap er vrij weinig van, en doe er zelf dus ook nix mee

heb ik al gedaan, en heb vanmorgen mn pc geformatteerd dus die is sowieso nog brandschoon....

ik kan mn schermnaam trouwens ook niet veranderen

Vreemd hoor . . .

Je zou iig het automatisch aanmelden kunnen uitschakelen door in MSN onder Extra > Opties >tabblad Algemeen het vinkje daar weg te halen.
(Je kan daar trouwens meer regels geven om MSN de baas te blijven)

Of had je dit al gedaan?

automatisch aanmelden staat NIET aan, en toch gaat ie automatisch on-line->off-line->on-line ZONDER dat er een wachtwoord aan te pas komt...

ik heb nu AMSN gedownload/geinstalleerd, en daar gaat ie ook na verloop van tijd offline met de boodschap: disconnected: connection with server closed

dus het ligt niet aan het programma neem ik aan ?
denk dat het aan de firewall ligt (zonealarm) heeft iemand daar nog ideeen over ?

ZoneAlarm kan inderdaad problemen opleveren. Installeer eens een echte firewall, zoals Sygate of Kerio.

haha in tegenstelling tot zonealarm want dat is ???
ik vind het best maar welke raad je aan sygate of kerio

ik ben op zich redelijk goed thuis op pc-gebied, maar ik wil niet een firewall die me de hele tijd moeilijke vragen gaat stellen

Ik zou niet weten welke FW de beste is, maar weet wel dat ZA (bij mij tenminste) goed samengaat met MSN Messenger, zowel bij chatten als bij webcam.
Alleen bij audio (gebruik ik hoogstzelden) moet ik ZA even uitzetten (wrsch. omdat ik daar de juiste instelling niet voor kan vinden . . . )

tsja ik heb zonealarm en msn ook eerder probleemloos gebruikt, ik snap ook niet wat er nu mis is

maar ik probeer sygate wel, als dat goed lukt heb ik er verder geen problemen mee...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan