Messenger 7.0 probleem met mp3 en jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Inmiddels heb ik ook maar messenger 7.0 erop gezet. Maar de problemen bestaan nog steeds.

Kan geen JPG of andere bestanden verzenden

Kan geen MP 3 bestanden verzenden.

De webcam werkt wel, maar weet nog niet of dit wederzijds is. Voor de rest werkt ie.......

Wie weet inmiddels al de oplossingen voor deze problemen??
 
Tsja, dat is de nieuwe beveiliging van MSN Messenger.
Je kunt dus geen mp3z, jpgz etc meer verzenden omdat 'deze MOGELIJK gevaarlijk zijn'.

Download A-Patch!
Deze kan deze beveiliging weghalen. Je moet eerst een aantal keer op next drukken, in het laatste gedeelte (Miscellaneous) moet je 'Remove File Transfer Protection' aanvinken. Werkt! Ik heb het net zelf getest :)
Een tip van rve123:)
 
Geplaatst door Systemizer X100
Tsja, dat is de nieuwe beveiliging van MSN Messenger.
Je kunt dus geen mp3z, jpgz etc meer verzenden omdat 'deze MOGELIJK gevaarlijk zijn'.

Download A-Patch!
Deze kan deze beveiliging weghalen. Je moet eerst een aantal keer op next drukken, in het laatste gedeelte (Miscellaneous) moet je 'Remove File Transfer Protection' aanvinken. Werkt! Ik heb het net zelf getest :)
Een tip van rve123:)

nou bij mij werkt dat niet hoor,dat file transfer protection.
 
Geplaatst door Systemizer X100
Tsja, dat is de nieuwe beveiliging van MSN Messenger.
Je kunt dus geen mp3z, jpgz etc meer verzenden omdat 'deze MOGELIJK gevaarlijk zijn'.

Download A-Patch!
Deze kan deze beveiliging weghalen. Je moet eerst een aantal keer op next drukken, in het laatste gedeelte (Miscellaneous) moet je 'Remove File Transfer Protection' aanvinken. Werkt! Ik heb het net zelf getest :)
Een tip van rve123:)

verder getest blijkt wel te werken dus ,als beide kanten die patch doen
 
Deze patch werkt UITSTEKEND. Kan nu weer bestanden oa jpg en mp3 verzenden. Maar de ander moet die patch er dan wel ook opzetten!!!!!!!! Dom om zoiets te gaan beveiligen, je stemt er immers zelf mee in!!:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan