Messenger 7.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
806
Hallo ik heb een vriend als die msn messenger installeerd de 7.0 dan kan hij die volledig downloaden en installeren en voltooien, maar als hij het program wil openen krijgt hij de melding van een foute configuratie, hij werkt met windows XP
 
msn 7.0 moet je volgens mij wel een plaats geven i.v.m de firewall in SP2
 
Ja de 6.2 werkt , maar eigelijk ook niet goed, bestanden door sturen gaat niet, ik werk met verschillende personen met de 7.0 en dat gaat prima
 
wat bedoeld je met een plaats geven , moet de windows firewal afstaan
 
nee je moet sommige( Veel eigenlijk) programmas een poort geven in je firewall dan kan het programma daardoor op internet!

weet je hoe dit moet?
 
ga naar configratiescherm naar beveiligingcentrum naar firewall dan naar gevanceerd dan msn 6.2 of 7.0 aan vinken en op toepassen ok werkt hij dan?
 
neen dat weet ik niet, kan jij mij helpen, met duidelijk uitleg
 
staat er

kben dadelijk trainen

Ik kijk morgen als je nog iets typ keej>?:thumb:

suc6
 
Laatst bewerkt:
Dj ik ga naar beveilheidcentrum maar daar staat nergens geavanceerd en ook niet 6.2 of 7.0
 
als je daarin zit (beveiligingscentrum) staan er onder 3 tekentjes dan staat ook bij firewall klik die aan dan naar gevanceerd en dan msn 6.2 of 7.0 aanvinken:thumb:

Niet vergeten op toepassen en dan OK te klikken

stond erbij or!
:)
 
Ik neem firewall dan geavanceerd , maar nergens staat 6.2 of 7.0, zal wel aan mij liggen
 
Sorry dat stond niet bij geavanceerd maar bij uitzonderingen , 7.0 is aangevinkt , maar UpnP framwork is niet aan gevinkt, die zit wel met een router draadloos, ik heb ook gezien dat daar een poort kan toegevoegd worden, en welke poort moet dat dan zijn kan het daar misschien aan liggen, op voorhand bedankt voor uw moeite
 
Laatst bewerkt:
Als het goed is mag dat nix uitmaken in dat framework



Ik heb 6.2 en hem ook gewoon uitstaan!
:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan