Messenger 8.5 niet gedownloas krijg! :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja en die doet het dus niet! :(

Er staat steeds van:

Windows Live Messenger kan niet geinstalleerd worden, want Windows Live Suite is niet geinstalleerd..

HELP! :love:
 
Heey mensen,

Ik ben Iioi, maar ik heb een nieuw account aangemaakt.. Even dat jullie het weten.. :cool:

Kan er iemand mij helpen? :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Hoi Valérie,

Hoe heb je inmiddels geprobeerd om msn 9 te verwijderen?

Je moet namelijk (in Windows Vista) naar "Configuratiescherm" en dan "Programma's en onderdelen".
Daar kun je msn 9 verwijderen door alle programma's beginnend met 'Windows Live' te verwijderen.

Vervolgens download je msn 8.5 via één van de links die dnties heeft gegeven en die installeer je dan door alle aanwijzingen op je scherm te volgen.

Succes!
 
Heb ik gedaan, maar toch kan ik 8.5 niét opnieuw installeren! :eek:

Wat voor foutmelding geeft het installatieproces dan exact?

Heb je na de deïnstallatie van MSN 9 ook de computer opnieuw opgestart? Het kan nogal eens voorkomen dat er wat gegevens in het geheugen achterblijven die een installatie in de weg staan.
 
Euuuh?

Ik heb geen deinstallatie gebruikt eh..

Ik heb gewoon zelf alle bestanden die met Windows Live beginnen verwijderd..

Hij geeft iets van:

Windows Live Messenger kan niet geinstalleerd worden. Windows Live Suite is niet geinstalleerd.

Of:

Verwijder eerst de nieuwere versie van u computer, anders kan deze versie niet geinstalleerd worden.. :eek:
 
Ik heb je laatste bericht verwijderd. Het is niet toegestaan om na een uur je topic omhoog te halen. Mensen helpen hier vrijwillig en hebben nog een leven naast Helpmij.
 
Ow Sorry, :p

Ik wilde inderdaad mijn Topic omhoog halen.. :cool:

Ik dacht dat dat mocht.. :p

Ik zal het niet meer doen.. :D
 
Je zult toch echt eerst MSN (oftewel Windows Live Messenger) in zijn geheel moeten deïnstalleren in "Programma's en onderdelen" zoals ik al eerder aangaf.

Als het daarna nog niet lukt om MSN 8.5 te installeren hoor ik het graag van je.

Succes weer!
 
Hallo Vinnie,

Het lukt me nog steeds niet..

Ik heb hem verwijderd, maar toch staat hij er nog op! :(

Hulp graag! :D
 
Kijk eens met Windows Install Cleanup

Na installatie terug te vinden onder (Alle)Programma's in je Startmenu als Windows Install Cleanup.
Zodra opgestart, klik per stuk op alles waar Windows Live bij staat, en klik dan op knop Remove, net zolang totdat er geen Windows Live elementen meer genoemd worden.

Probeer daarna WLM opnieuw te installeren.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan