messenger connecting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chardonmar

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2002
:o ik heb norton firewall. dan heb je zo'n half wereldbolletje aan de rechterkant van je scherm. Als je je compu aanzet komt hij af en toe te voorschijn om mee te delen dat hij zich aanmeld bij bepaalde programma's. Nu is het zo dat hij om de haverklap tevoorschijn komt met de mededeling: C;\program files/messenger/msmsgs.exe is preparing to access the internet. Ik heb in firewall gewoon toestemming gegeven, en zelfs als ik aan het chatten ben dan komt dat ding tevoorschijn. Help, wat moet ik eraan doen.

Groeten van Joyce

Staat er in het schermpje dat verschijnt geen optie om
naast toestaan "altijd'' aan te vinken??

Ga anders naar Norton Firewall>>dan persoonlijke firewall>>dan configureren>>dan programma's>>dan handmatige programmabeheer en dan zelf bij messenger alles toestaan.
Dan moet het wel lukken :thumb:

Grrrrr

:confused: Het is nog niet opgelost hoor, ik blijf dat dingetje zien, ik heb ze uit de firewall gehaald, toen weer erin gezet, permit all staat er dan ook, maar toch komt dat irritante wereldbolletje over het schermpje schuiven, en weer terug :o, blijft proberen te accessen to the internet. Vreemd hoor. Iemand nog een andere oplossing?

Groeten van Joyce

nog even dit

Details: An instance of "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" is preparing to access the Internet for the first time

Dit komt in het logboek te staan, terwijl het dus helemaal niet voor de eerste keer is dat ik dit doe (zo, dat heb ik volgens mij al een paar keer gezegd :D )

Groeten van Joyce

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan