messenger info verwijderen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

iet

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2003
Berichten
105
Hoi,

Als ik naar messenger ga kan ik inloggen met een ander hotmail adres. Dit heb ik gedaan. Dit adres blijft nu in messenger staan als ik het programma opstart. Ik wil dit mail adres volledig verwijderen uit messenger, kan dit? en hoe? Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groet, Iet
 
Beste,

Of het nu nog zo werkt weet ik niet. Echter in vorige versies was het zo dat je een map genaamd credentials diende te verwijderen indien je geen emailadressen meer in het dropdown menu van MSN wilde hebben. Of dit alleen voor Windows XP geld durf ik ook niet meer met zekerheid te zeggen.

Ga naar start > uitvoeren en type hier: C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Application Data\Microsoft\
Gebruikersnaam is hier de naam van het account waar je mee bent ingelogd
Druk vervolgens op enter.

Als het goed is staat hier een map credentials, OPEN deze en verwijder de map(pen) die daar instaat/instaan. Start de computer opnieuw op en kijk of je emailadres nog bij MSN wordt weergegeven. Als het goed is gegaan niet.
 
Laatst bewerkt:
ik kom niet bij die map die jij aangeeft. Ik heb de engelse versie van xp pro.
 
Probeer het zo eens:

Ga naar My Computer, dan het menu Tools > Folder options. Open het tabblad View en zoek in het lijstje naar "Hidden files and folders". Vink hier "Show hidden files and folders" aan en klik op ok.

Vervolgens ga je in My Computer naar C: (er van uitgaande dat hier de map Documents and Settings instaat). Dan naar de map Documents and Settings. Dan open je de map met de naam waar je mee inlogt, dan de map Application Data, dan de map Microsoft en dan de map Credentials. Hier staan waarschijnlijk een of meer genummerde mappen in die je weg moet gooien.

Als je het nog niet kunt vinden hoor ik dat graag. Ik ben er voor vandaag vandoor in ieder geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan