messenger light voor netbook?

Status
Niet open voor verdere reacties.

whittey

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
Berichten
3.667
Hoi, onlangs een netbook aangeschaft (samsung np-n145-jp02nl) maar om messenger te installeren zou ik dus messenger essentials 2011 moeten installeren.
Deze netbook heeft de minimale processorsnelheid (1,6 Ghz) en das het minimale voor messenger ...

Daarom mijn vraag: is er een light versie van messenger voor Win7 beschikbaar?
En zal ik mijn RAM moeten uitbreiden naar 2 GB?
 
De normale Live Messenger van Microsoft werkt prima hoor, op die netbook.

En een eventueel alternatief:

www.ebuddy.com, dan hoef je helemaal niets te installeren
 
Messenger werk ik niet mee/ ken ik niet, maar ik wil wel reageren op je MEM-vraag. Ook ik heb een netbookje (Een Toshiba 10") met een Atom 1600 processortje.
Ik heb tot een week of twee na aflevering met de standaard geïnstalleerde 1 giga geheugen gewerkt. Daarna arriveerde mijn bestelde 2 giga reepje wat ik plaatste ipv de 1 giga (helaas hebben de krengen maar 1 geheugenbankje dus uitbreiding met 2 gig was niet aan de orde, vervanging wel). Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat het netbookje niet 1x zo snel werd met 2 giga RAM, maar wel merkbaar vlotter. Of het derhalve de investering van zo'n € 60,-- waard is, dat is aan een ieder zelf om te bepalen.

OS : Vista Starter.

O ja, ook het buroblad in 7 Starter kan veranderd worden, al lijkt dat niet zo. Mocht je dat ook willen en je weet niet hoe, dan 'gil' maar even.
 
Laatst bewerkt:
@ gast0225: wat bedoel je precies met:''ook het buroblad in 7 Starter kan veranderd worden''?
Ik kan er toch een andere achtergrond tegenaan smijten??
Ik overweeg trouwens wél 2 GB te doen ...Norton IS netbook ed. is nl bij mij pre-installed ..
 
Je mag proberen in 7 Starter je burobladachtergrond te veranderen. Ik hoor wel wanneer het gelukt is.. ;) :D
 
Grmbl, Grmbl .......
hm, valt toch tegen, achtergrond veranderen ....
Heeft gast0225 daar wél een oplosiing voor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan