messenger onthoud wachtwoord niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvonnedv

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2006
Hoi,

Ik heb windows live messenger. Nu heb ik het volgende probleem. Hij onthoud mijn adres en wachtwoord niet terwijl ik het wel aangevinkt heb.

Ik heb al diverse malen verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar ook dat mag niet baten.

wat mij daarin wel opviel is dat ik de sign in assistent niet verwijderd krijg en hij die dus ook niet opniuw installeerd

Wat kan ik hieraan doen?

O Ja ik heb ook plus er bij.

Alvast bedankt

Groetjes
Yvonne

Nee er staat versie 8.0(buld 8.0.0812.00)

Laatst bewerkt:
Oke,

Wat je even kan doen is via configratiescherm --> software MSN hellemaal verwijderen
daarna even naar deze computer c:\ program files en daar het mapje MSN Messenger weggooien (niet de map meggenger! echt MSN messenger).

Probeer dit eerst eens. als dit lukt pc ff opnieuw starten en opnieuw instaleren toch maar, van welke site haal je de MSN?

tim

ik haal messenger van de msn site.

Ik heb gedaan wat je beschreef maar het werkt niet.

Zelf heb ik het idee dat het in die sign in assistent zit zou dat kunnen?

En zo ja hoe krijg ik die dan verwijderd?

Heb je dit probleem enkel bij aanmelden bij de messenger zelf ?
Of heb je dit ook bij hotmail aanmelding, of andere passport network sites?

Zo ja dan misschien effe kijken bij MSN : extra - opties - tabblad beveiliging.
Kijk daar als de optie "altijd om mijn wachtwoord vragen als ik naar hotmail of een andere microsoft passport network site ga" uitgevinkt staat.

Is het enkel bij msn aanmelding en is het niet gelukt met een herinstallatie kan ik u voorlopig ook niet helpen.

Ik heb dit probleem ook bij een klant.

Gebruikersnaam en wachtwoord wordt niet onthouden...

Ik heb de instellingen van Virusscanner gecontrolleerd ( was het niet )
CCleaner verwijderd ( had dit gelezen.. maar ook niet verwacht dat dit de oplossing was )
Internet explorer instellingen nagekeken ( Autoaanvullen, etc )
Instellingen van de Live messenger nagekeken
Herinstallatie van de messenger ook al uitgevoerd...

Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken.... Iemand enig idee??:(

Weet iemand of er een registersleutel hiervoor is waarin ik de gebruikersnaam en wachtwoord in kan forceren? :confused:

@ITdude,

welkom op Helpmij.:)

Je reageert in een topic van 2007, deze is lang niet actueel meer en mag met rust gelaten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan