Messenger Plus opstartvraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

booge007

Verenigingslid
Lid geworden
15 aug 2004
Berichten
26
Hallo,

Ik werk onder Windows XP.
Telkens verschijnt bij het opstarten van de PC de vraag of ik "Messenger Plus! 2.02 - Setup" wil draaien.
Ik wil dat niet, maar vooral wil ik niet elke keer die vraag voorgeschoteld krijgen.
Hoe kan ik die verwijderen?
Bvd voor een reactie!

Groet,
peter Boogers
 
Kijk hier eens:

-Start
-Uitvoeren
-Typ 'msconfig' in (zonder aanhalingstekens)
-Ga naar tabblad opstarten
-Vink hier MSN Plus of iets dergelijks af. Even kijken waar elk bestand zich bevind, dan kan je daaruit opmaken welke je af moet vinken.
 
Beste Freakiej,

Bedankt, ik kom dit bericht nu niet meer tegen.

Overigens zie ik nu ook hoeveel programma's er opgestart worden: zo'n 35.
Heb je een tip hoe ik dat veilig kan opschonen. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat er zoveel programma's meteen moeten worden geladen?

Bvd.

Groet,
Peter
 
Ja die heb ik wel.
Je moet elk bestand dat opstart afzonderlijk nagaan.
De bestanden kan je hier checken: Link
Voer hier dus elk bestand in, en kijk zelf wat je af vinkt.
Je moet een beetje op je gevoel afgaan, iets met Nero of Office kan je zo afvinken.
Als je er niet uitkomt, kan je het hier aangeven :D
 
Geplaatst door booge007
Telkens verschijnt bij het opstarten van de PC de vraag of ik "Messenger Plus! 2.02 - Setup" wil draaien.
2.02 is nogal oud. Waarschijnlijk staat ergens het installatiebestandje van deze versie. Verder staat er een waarschijnlijk een verwijzing naar dat bestandje waardoor die mee wil starten met Windows.

Kijk ook even of er toevallig nog ergens een installatiebestandje staat van Messenger Plus.

Als je gebruik maakt van Messenger Plus even de oude versie verwijderen en de nieuwste installeren (als je dat wilt).
Let wel op dat je de sponsors niet installeert tijdens de installatie!


Ik raad je aan om gewoon via de uitleg van XP_PC (link van gezina) het tabblad bij opstarten een beetje op te ruimen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan