Messenger programmeren met VB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan Van Haaren

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Hoi,

Is het mogelijk om een soort eigen MSN te maken? Kan je daar ergens tutorials voor vinden et cetera? Of gewoon wat meer info over hoe je er aan begint?

Groeten, Jan

hier

Heb je dingen voor msn 4.7 nodig ? die heb ik zat !
voor msn 5 heb ik niks, daar is de code weer heel anders. heb geen zin om dat weer allemaal te bestuderen :p

ok

wat voor dingen moet je hebbe dan ? zal nu wel ff mn prog. in een zip rosse dan ken je het ff bekijken....

Mvg,

ok

Geplaatst door Jan Van Haaren
Als je dingen van 4.7 naar me kan sturen, héél graag dan ;).

Wat voor dingen moet je hebben dan ik stuur het dan wel door...

veel maar leuk ?

heb wel wat autoresponders, bots wanneer je /tijd zegt dat de ander de tijd krijgt enz. heb ook nog een msn trojan met cdrom open enz. hl cd-key stealer, fake msn enz.

heb wel meer maar dan moet ik ff mn BACKUP2002 cd'tje zoeken...

ok

is goed, maar moet je ff wachten heb nu eerst een tentamenweek op school (hard studeren :confused: )

misschien upload ik em woensdag wel ff, heb ik een makkelijke dag.

Mvg,

yo

ben vandaag vrij heb alleen barstende koppijn ;) zal vanmiddag wel ff kijken...:thumb:

bla

Jan> Moet je ff op mn site bij downloads kijken zal ze zo ff uploaden dan kan je ze vanaf daar downloaden.
source post ik hier wel zo. moet wel zeggen dat je er zelf wel wat aan moet veranderen toen ik deze maakte was ik nog niet echt gevorderd met VB maar hij werkt wel :p

gh

hier heb je een klein voorbeeld... die ander ken ik niet vinden zal nog ff zoeken vind em wel...

Bijlagen

Bedankt!

Ik heb em proberen inladen, maar hij mist een form :(
Wat is trouwens de URL van je site? :p

ok

wat of welk form mis je dan ?
mn website is dit

zal zo snel mogelijk alles uploaden van msn en mn andere prog. zodat je ze kan uploaden source-code doe ik erbij :p

Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan