messenger service

Status
Niet open voor verdere reacties.

maurits2

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2006
Ik zit nu bij mijn opa op de computer en die krijgt telkens een pop-up met tittel messenger-service,

Er staat iets windows heeft 55 critical errors gevonden.
om dit te fixen moet je 4 stapen doen aldus staat er.

1: Ga naar een website www .regfixit.com (ik heb geen zin om dit te proberen want denk dat ik alleen maar meer spyware binnen krijg daar)

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan stoppen want het is redelijk vervelend.

Maurits,

Laatst bewerkt:
Heeft weinig met spyware te maken maar wel met een service die aan staat.

Ga naar start, instellingen, configuratiescherm, systeembeheer, services en ga op zoek naar messengerservice. Zet deze op uitgeschakeld.

het is niet van windows messenger en het staat niet in die lijst en ik denk dat het wel spyare is of in idergeval een reclame pop is.

ik kreeg net een 2de versie van de melding die ging over de website www .key32 .com
ik weet niet of iemand anders dit wel is heb gehad?

Het is niet van windows messenger.

Zie je bij services geen messenger staan?

Maar als jij denkt dat het wel spyware is mag je gerust met eerder genoemde programma's scannen

er staat alleen maar "messenger" maar daar staat een tekstje bij dat het belangrijk is.

ik heb deze melding als ik het goed heb, zelfs op deze comp gehad voor de laaste formatatie (denk dat het er zelfs niet door is verwijderd)

Het is alleen belangrijk als je vaak gebruik maakt van net send. Maak je hier geen gebruik van mag je het uitzetten. Daarna is die melding ook weg

Ik hoop dat het over is maar ik moet nu gaan.

Hartelijk bedankt voor de snelle reacties.

Maurits,

Als het goed is moet je er nu vanaf zijn. Mocht dat niet het geval zijn dan horen we dat wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan