Messenger veranderen met skype

• Onderwerp starter Onderwerp starter drive
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Vorige week had ik een mail gehad dat er gestopt wordt met messenger service en dat je het moet bijwerken met skype. Als je het niet doet, dan kan je nooit meer messenger gebruiken. Ik vraag me af of dit waar is. Ik heb een laptop waar nog geen webcam op zit en ook heb ik geen uitwendige webcam. Dus heeft het voor mij nog wel zin om het naar skype te uploaden? Zo ja, hoe lang heb je er de tijd voor?
Wie heeft nog meer skype op zijn messenger zitten? Wat zijn jullie ervaringen (positief of negatief)?

Tja, verandert niet veel meer dan dat je de Skype functies erbij krijgt.
Je bestaande contacten worden gewoon overgenomen dus je kan ook gewoon blijven chatten zoals je gewend ben.
Begin 2013 zal Messenger helemaal verdwijnen en wanneer dat precies is is even afwachten en ik zou maar vast gewoon upgraden als ik jou was. Voor jou veranderd er niet veel als je alleen wil chatten

Klopt , messenger stopt 15 Maart , doe een update van messenger en je kriijgt skype, contactpersonen worden automatisch mee genomen,
Webcam is niet nodig want je kunt gewoon blijven chatten met skype

Laatst bewerkt:
Ik heb skype nog nooit gebruikt. Ik dacht dat je daar alleen met mensen kon praten via je webcam en dat je elkaar dan kan zien? Toch?

je kan met de webcam net als met messenger ,maar ook gewoon typen hoor

Zie antwoord van vanschagen en wat ik al eerder zei.
Je kan gewoon blijven chatten en je contacten verhuizen gewoon mee, de Skype functies krijg je er gewoon bij ;)

Hoe zit het met je hotmail berichten? Kun je ergens zien dat je berichten hebt ontvangen? of moet je nu iedere keer via hotmail.com kijken of er iets is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan