Messenger verwijderd, installatie denkt toch dat msn er nog is

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bakkie009

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Berichten
33
Hallo,

Onlangs kwam er op mijn scherm dat er een update was van msn, deze download ik altijd.
Toen ik deze gedownload had en wilde installeren, kwam er uiteindelijk dat messenger niet geïnstalleerd was door redelijk wat fouten.

Dus ik wilde op de versie gaan die ik staan had, maar toen ik wilde aanmelden, zei msn dat er een update was die gedownload was, en ik moest hem eerst installeren.
Ik kon dus niet meer op msn.

Op internet vond ik een site die zei dat ik een map in C:\ProgramData moest verwijderen (weet niet meer welke) en toen opnieuw proberen installeren. Dit werkte niet.

Toen heb ik msn 7.5, een oudere versie gedownload. Als ik die wil installeren zegt die dat er een oudere versie is geïnstalleerd die ik eerst moet verwijderen.

Ook heb ik (zwak moment van mezelf) handmatig(!) de map waarin windows live geïnstalleerd stond, verwijderd.

Toen pas wilde ik in programma's van het configuratiescherm het programma gaan verwijderen, alleen was dit al verwijderd (stom van mij...).

Toen ben ik in het register gegaan via regedit. Eerst volledig gebackupt en dan alle mappen verwijderd die volgens iets te maken hebben met messenger.

Nog steeds wil geeneen van de installatie's iets installeren!!

Volgens mij is de oplossing van mijn probleem te vinden bij deze vraag: "Wat/Waar is de plaats op de computer die zegt dat messenger geïnstalleerd is?"
Als ik dit kan veranderen/verwijderen, wil dit zeggen dat 7.5-installatie geen programma zal zien, en dus zal installeren...

Kan iemand mij helpen?! (Pidgin is niet zo'n leuk programma, en eBuddy is ook niet echt m'n favoriete applicatie.)

Alvast bedankt
Sander
 
Voor domme fouten heeft microsoft systeem herstel uitgevonden.

Start - bureau accesoires - systeemwerkset - systeem herstel.

Terugzetten naar een dag VOORDAT de update voor MSN is gedownload, probleem hoogwaarschijnlijk opgelost.

NOOIT zomaar je installatiemap verwijderen, en als je er geen verstand van hebt of geen idee hebt waar je mee bezig bent AL HELEMAAL NOOIT registermappen verwijderen, 1 verkeerde verwijderen en je kan je hele windows opnieuw installeren.

Suc6 :thumb:
 
nee is niet opgelost :(

ik heb zoveel geprobeerd te installeren ==> geen systeemherstel naar een datum voor het probleem beschikbaar... :s

Weet iemand waar in de pc staat of een programma geïnstalleerd is of niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan